Centrum Kompetencyjne Centralny Rejestr Pełnomocnictw Ogólnych
Centralny Rejestr Pełnomocnictw Ogólnych powstał w projekcie „Rozwój katalogu usług publicznych Krajowej Administracji Skarbowej w zakresie cyfryzacji obsługi podatników oraz wsparcia kontroli podatkowej (Projekt CVP)” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014–2020 i został uruchomiony w dniu 1 lipca 2016 r.
Centralny Rejestr Pełnomocnictw Ogólnych prowadzony jest przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Wieluniu, którego zakres działania obejmuje cały kraj.
Cel Centralnego Rejestru Pełnomocnictw Ogólnych:
- ewidencjonowanie informacji o udzieleniu pełnomocnictw ogólnych, ich zmianie, odwołaniu lub wypowiedzeniu;
- udostępnianie danych o pełnomocnictwach ogólnych przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej wszystkim Organom podatkowym, w tym Jednostkom Samorządu Terytorialnego.
Informacje dotyczące pełnomocnictw ogólnych znajdziesz na stronie: https://www.podatki.gov.pl/pelnomocnictwa/
Kontakt:
Centrum Kompetencyjne CRPO w Wieluniu:
- elektronicznie – za pośrednictwem e-maila: crpo.wielun@mf.gov.pl
- telefonicznie – pod numerem telefonu: 43 843-91-52 lub 43 843-91-53 a następnie należy wybrać jeden z numerów wewnętrznych: 373, 378, 372