W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Centrum Kompetencyjne Centralny Rejestr Pełnomocnictw Ogólnych

Centralny Rejestr Pełnomocnictw Ogólnych powstał w  projekcie „Rozwój katalogu usług publicznych Krajowej Administracji Skarbowej w zakresie cyfryzacji obsługi podatników oraz wsparcia kontroli podatkowej (Projekt CVP)” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014–2020  i został uruchomiony w dniu 1 lipca 2016 r.
Centralny Rejestr Pełnomocnictw Ogólnych prowadzony jest przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Wieluniu, którego zakres działania obejmuje cały kraj. 
 

Cel Centralnego Rejestru Pełnomocnictw Ogólnych:

  • ewidencjonowanie informacji o udzieleniu pełnomocnictw ogólnych, ich zmianie, odwołaniu lub wypowiedzeniu;
  • udostępnianie danych o pełnomocnictwach ogólnych przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej wszystkim Organom podatkowym, w tym Jednostkom Samorządu Terytorialnego. 

Informacje dotyczące pełnomocnictw ogólnych znajdziesz na stronie: https://www.podatki.gov.pl/pelnomocnictwa/

Kontakt:

Centrum Kompetencyjne CRPO w Wieluniu:

  • elektronicznie – za pośrednictwem e-maila: crpo.wielun@mf.gov.pl
  • telefonicznie – pod numerem telefonu: 43 843-91-52 lub 43 843-91-53 a następnie należy wybrać jeden z numerów wewnętrznych: 373, 378, 372
{"register":{"columns":[]}}