Skargi i wnioski
UWAGA! WAŻNA INFORMACJA DLA INTERESANTÓW!
W związku z obecną sytuacją spowodowaną rozprzestrzenianiem się COVID-19 informujemy, że osobiste przyjęcia interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji zostały wstrzymane do odwołania! Skargi, wnioski i petycje można przekazywać zarówno za pośrednictwem: tradycyjnej poczty, korespondencji elektronicznej lub przy wykorzystaniu adresu e-mail.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej lub upoważniony Pracownik Komendy Powiatowej PSP przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu ( wtorki w godz. 14:00 – 16:00 ), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Powiatowej tel. (44) 633-82-00
W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ PRZYJMOWANIEM ORAZ ROZPATRYWANIEM SKARG I WNIOSKÓW ZAJMUJE SIĘ SEKCJA DS. ORGANIZACYJNO-KADROWYCH, OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 8:00-15:00. TELEFON KONTAKTOWY (44) 633-82-00
Skargi/wnioski można składać:
– listownie na adres: Komenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej, ul. Wspólna 7, 97-400 Bełchatów
– osobiście w Sekretariacie KP PSP przy ul. Wspólnej 7 w godz. 8:00 – 15:00
– za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres belchatow@lodzkie.straz.gov.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
– faxem na nr (44) 633-82-10
– ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Sekretariatem KP PSP pod nr. tel. (44) 633-82-00
– za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl
Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinny zawierać:
– imię i nazwisko wnoszącego,
– dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.