Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Komenda Powiatowa PSP w Grójcu
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komenda Powiatowa PSP w Grójcu.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-01
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-12-19
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Na stronie internetowej znajdują się filmy, do których nie dodano napisów dla osób niesłyszących.
- Niektóre materiały zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
- pochodzą z różnych źródeł
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-01
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-28
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Emilia Tomasiak.
- E-mail: etomasiak@kppspgrojec.pl
- Telefon: (48) 664-28-05
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu
- Adres: 05-600 Grójec; ul. Strażacka 11
- E-mail: sekretariat@kppspgrojec.pl
- Telefon: (48) 664-23-88 wew. 201
Dostępność architektoniczna
Wszystkie osoby ze specjalnymi potrzebami przyjmowane są przy stanowisku w wejściu głównym przeznaczonym do obsługi interesantów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.
W korytarzu na parterze znajduje się stanowisko podoficera, odpowiedzialnego za organizację wejścia do budynku osób postronnych. Aby wejść do budynku należy skorzystać z domofonu/wideofonu przy wejściu głównym.
Informacja dla osób z niepełnosprawnością narządów ruchu i osób starszych:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu mieści się się przy ul. Strażackiej 11, 05-600 Grójec, województwo mazowieckie, powiat grójecki.
Do budynku prowadzi wejście od ul. Strażackiej, przy której znajduje się także wyznaczony parking dla interesantów.
Wejście do budynku jest odpowiedniej szerokości i zapewnia dostęp osobie z niepełnosprawnościami (brak różnicy poziomów). Korytarze mają szerokość min. 1,2 i poruszania się po nich nie utrudniają przewężenia. Framugi drzwi oraz drzwi są w kolorze kontrastowym do koloru ściany, w której się znajdują.
Dla osób na wózkach dostępny jest korytarz i pomieszczenia na parterze.
Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, po lewo od wejścia głównego.
Informacja dla osób niewidzących lub słabowidzących:
Aby skutecznie załatwić sprawę w naszym urzędzie osoby niewidzące lub słabowidzące mogą złożyć dokumenty w sekretariacie Komendy, na pierwszym piętrze (pokój numer 209) oraz przesłać dokumenty na adres e-mail grojec@mazowsze.straz.pl lub poprzez skrzynkę Komendy na ePUAP.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących:
Aby skutecznie komunikować się z naszym urzędem osoby niesłyszące lub słabosłyszące mogą złożyć dokumenty w sekretariacie Komendy, na pierwszym piętrze (pokój numer 209) oraz przesłać dokumenty na adres e-mail grojec@mazowsze.straz.pl lub poprzez skrzynkę Komendy na ePUAP.
W budynku Komendy nie ma pętli indukcyjnych.
Informujemy, że osoby niesłyszące przy załatwianiu spraw w Komendzie Powiatowej mogą skorzystać z usług tłumacza języka migowego. Wystarczy zgłosić chęć skorzystania z usługi tłumacza pod nr telefonu (48)664-23-88 201 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres grojec@mazowsze.straz.pl na 3 dni robocze przed planowaną wizytą. Prosimy o wskazanie wybranej formy komunikowania się (polskiego języka migowego PJM, systemu językowo-migowego SJM lub systemu komunikacji dla osób głuchoniewidomych SKOGN).
Zgodnie z zapisami ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się istnieje możliwość reprezentowania osoby uprawnionej przez osobę przybraną. Może nią być każda osoba fizyczna, która ukończyła 16 rok życia i została wybrana przez osobę uprawnioną.
Materiały
Tekst odczytywany maszynowoTekst-odczytywany-maszynowo-Grójec.docx 0.02MB Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek_o_zapewnienie_dostępności.docx 0.02MB Wniosek o zapewnienie tłumacza języka migowego
Wniosek_o_zapewnienie_tłumacza_języka_migowego_lub_innego.docx 0.03MB Tekst łatwy do czytania ETR
Tekst_łatwy_do_czytania_KP_PSP_Grójec(ETR).docx 0.02MB Raport o stanie zapewnienia dostępności
Raport_o_stanie_zapewniania_dostępności_Grójec.pdf 0.36MB Plan działań 2022-2023
Plan_działań__-_poprawa_dostępności_(2).pdf 0.70MB Plan działania na rzecz poprawy dostępności w latach 2024-2026
2024-2026-plan-dzialalnosci-dostepnosc-KP.docx 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 25.11.2020 10:40 st. str Michał Maroszek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- st. str. Michał Maroszek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 13.0 | 20.12.2024 07:58 st. str Michał Maroszek |
Deklaracja dostępności | 12.0 | 19.12.2024 15:12 st. str Michał Maroszek |
Deklaracja dostępności | 11.0 | 19.12.2024 11:41 st. str Michał Maroszek |
Deklaracja dostępności | 10.0 | 28.03.2024 12:21 st. str Michał Maroszek |
Deklaracja dostępności | 9.0 | 03.04.2023 12:28 st. str Michał Maroszek |
Deklaracja dostępności | 8.0 | 03.04.2023 12:18 st. str Michał Maroszek |
Deklaracja dostępności | 7.0 | 03.03.2023 13:19 st. str Michał Maroszek |
Deklaracja dostępności | 6.0 | 03.03.2023 13:12 st. str Michał Maroszek |
Deklaracja dostępności | 5.0 | 18.01.2023 14:51 st. str Michał Maroszek |
Deklaracja dostępności | 4.0 | 18.01.2023 14:50 st. str Michał Maroszek |
Deklaracja dostępności | 3.0 | 31.03.2022 14:19 st. str Michał Maroszek |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 15.10.2021 12:31 st. str Michał Maroszek |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 25.11.2020 10:40 st. str Michał Maroszek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP