W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności 

Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Jerzego Hellera w Głuchołazach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://www.gov.pl/web/psmglucholazy

Data publikacji strony internetowej: 23.07.2014 r.

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 08.04.2022 r.

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Wyłączenia:

  • treści będące w posiadaniu podmiotu publicznego, które nie zostały przez niego wytworzone bądź, których dostosowanie do wymagań dostępności cyfrowej wymaga modyfikacji, do której podmiot nie jest uprawiony są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności (wyłączenie na podstawie art. 3 ust. 2 pkt 5) ustawy o dostępności cyfrowej),
  • mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności (wyłączenie na podstawie art. 3 ust. 2 pkt 4) ustawy o dostępności cyfrowej).

Oświadczenie sporządzono dnia 21.04.2024 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. 

Osobą odpowiedzialną jest:

Szymon Blaszyński, e-mail: admin@psmglucholazy.pl

Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu + 48 77/4391478.

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich

Informacja o dostępności architektonicznej 

Do budynku Państwowej Szkoły Muzycznej przy ul. Bohaterów Warszawy 2 prowadzą dwa wejścia znajdujące się od strony:

  • główne – ul. Bohaterów Warszawy 2 – wejście po 7 schodach przez ganek.
  • ewakuacyjne – z tyłu budynku od strony parkingu – znajduje się na poziomie parkingu.

W budynku nie ma:

  • windy
  • pętli indukcyjnych
  • oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących
  • głośników naprowadzających 

Pozostałe informacje:

  • W szkole nie można skorzystać z tłumacza migowego.
  • Szkoła nie posiada podjazdu dla wózków inwalidzkich.
  • Budynek szkoły może jest dostępny dla osób na wózkach, po odpowiednio wcześniejszym zgłoszeniu chęci przybycia i wyporzyczeniu przez szkołę specjalnego urzadzenia do transportu na schodach.
  • Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na pierwszym piętrze, na lewo od wejścia ze schodów.
  • Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  • Z tyłu budynku wyznaczono jedno miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
  • Informacje udzielane są przez woźną szkoły na parterze szkoły, na wprost od wejścia głównego.

 

 

Materiały

Raport o stanie dostępności stan na 1.01.2021 r.
Raport​_o​_stanie​_dostępności​_podmiotu​_publicznego​_za​_2020​_r.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.04.2022 11:11 Szymon Blaszyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
PSM I stopnia im. Jerzego Hellera w Głuchołazach
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 6.0 21.04.2024 23:22 Szymon Blaszyński
Deklaracja dostępności 5.0 23.03.2023 09:45 Szymon Blaszyński
Deklaracja dostępności 4.0 05.10.2022 16:07 Szymon Blaszyński
Deklaracja dostępności 3.0 28.09.2022 11:58 Radosław Czajkowski
Dostępność 2.0 28.09.2022 11:58 Radosław Czajkowski
Dostępność 1.0 08.04.2022 11:11 Szymon Blaszyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}