W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Inspektor do spraw obsługi klientów w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców / Oddział Paszportów

Dyrektor Generalny ogłasza nabór:

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 23-05-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Dorota Maślanka zam. Opole

Informacje o ofercie

Ogłoszenie numer 137439 / 10.05.2024

  • praca w siedzibie Urzędu
  • narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
  • zagrożenie korupcją
  • permanentna obługa klientów 
  • stres,presja czasu, równoczesna obsługa klientów

 

Zakres obowiązków

OSOBA NA TYM STANOWISKU:

  • 1. Obsługuje klientów Oddziału Paszportów w zakresie przyjmowania wniosków o wydanie dokumentów paszportowych i wydawania dokumentów paszportowych w tym:
  • ustala tożsamość osoby wnioskującej i sprawdza wniosek pod względem formalnym, nalicza należną opłatę paszportową,
  • przetwarza dane osobowe w Paszportowym Systemie Obsługi Obywateli (PS2O),
  • przyjmuje i weryfikuje dodatkowe dokumenty niezbędne do wydania paszportu,
  • weryfikuje tożsamość rodzica/opiekuna,
  • pobiera i wprowadza dane biometryczne,
  • przetwarza w systemie PS2O dane o paszportach utraconych, zniszczonych i wymienianych,
  • sprawdza w Centralnej Ewidencji Wydanych i Unieważnionych Dokumentów Paszportowych,
  • weryfikuje dane osobowe i biometryczne zawarte w paszporcie,
  • anuluje paszporty przekładane przez klientów i potwierdza status wydania paszportu w Centralnej Ewidencji Wydanych i Unieważnionych Dokumentów Paszportowych,
  • 2. Prowadzi depozyt dokumentów paszportowych tj.
  • weryfikuje zgodność danych zawartych w książeczce paszportowej z danymi we wniosku paszportowym oraz kompletuje z wnioskami gotowe paszporty otrzymane z Centrum Personalizacji Dokumentów,
  • wczytuje do systemu paszportowego dane zawarte w mikroprocesorze zamieszczonym w książeczce paszportowej,
  • odpowiada za depozyt dokumentów paszportowych przygotowanych do wydania,
  • 3. Prowadzi ewidencje wniosków po wydaniu dokumentów paszportowych ( kartotekę paszportowa ) tj.
  • włącza do ewidencji wnioski po wydaniu dokumentu paszportowego, kompletując je z dokumentacją dotyczącą wydania pozostałych paszportów,
  • korzysta z archiwalnych dokumentów zgromadzonych w ewidencji,
  • okresowo dokonuje relokacji zasobów ewidencji,
  • Udziela informacji klientom w zakresie spraw paszportowych : bezpośrednio na hali obsługi, telefonicznie i poprzez email,
  • Przyjmuje pisemne oświadczenia dotyczące różnych spraw paszportowych( zgłoszenia utraty paszportu, informacje o zgonie posiadacza paszportu, oświadczenia o rezygnacji z realizacji wniosku paszportowego,

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
ul. Ozimska 19, 46-020 Opole

Wymagania

POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o dokumentach paszportowych i aktów wykonawczych do ustawy.
  • Otwartość do klientów, uprzejmość, odporność na stres.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność przekazywania informacji w sposób zwięzły i zrozumiały.
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)

  • Przeszkolenie z obsługi paszportowego systemu informatycznego
  • Znajomość przepisów w zakresie: kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.
  • Ustawy o aktach stanu cywilnego.
  • Ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
  • Doświadczenie w pracy z klientami.

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczam, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub poźniej.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Benefity

Co oferujemy

  • Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
  • Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
  • Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość
  • indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
  • Nagrody jubileuszowe;
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
  • Przedświąteczna pomoc finansowa;
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)

Informacje dodatkowe

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Pracę możesz rozpocząć od:2024-06-01

Aplikuj

do 23 maja 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 137439"

na adres:

Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy - nr ogłoszenia "

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.05.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Telefon: 77 4524502
  • Adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy - nr ogłoszenia "

Materiały

Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2​_Oświadczenie​_dla​_osób​_urodzonych​_1​_sierpnia​_1972​_r​_lub​_później.pdf 0.39MB
Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1​_Oświadczenie​_w​_związku​_z​_ubieganiem​_się​_o​_stanowisko​_niebędące​_wyższym​_stanowiskiem​_w​_służbie​_cywilnej.pdf 0.17MB
Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
SC​_Przetwarzanie​_danych​_osobowych​_-OUW.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.05.2024 00:09 Ewa Buryś
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Ewa Buryś
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Inspektor do spraw obsługi klientów w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców / Oddział Paszportów 2.0 26.06.2024 13:38 Katarzyna Branicka
Inspektor do spraw obsługi klientów w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców / Oddział Paszportów 1.0 10.05.2024 00:09 Ewa Buryś

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}