Tytuł/stanowisko: Inspektor Wojewódzki do spraw organizacyjnych i finansowych Wydział Zdrowia, Centrum Powiadamiania Ratunkowego, numer ogłoszenia 138082, z dnia 24.05.2024r.
Dyrektor Generalny Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu poszukuje kandydata na stanowisko
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydataInformacje o ofercie
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Warunki pracy:
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
- praca pod presją czasu w sytuacjach stresowych.
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- Sporządza projekty grafików operatorów numerów alarmowych, a także projekty rozliczeń godzin ich pracy i przekazuje je swoim przełożonym do akceptacji, celem zapewnienia ciągłości dyżurów pracowników Centrum Powiadamiania Ratunkowego oraz prawidłowego rozliczenia godzin ich pracy,
- Wykonuje analizy, sporządza informacje związane z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego w celu dostarczenia aktualnych danych dla Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministerstwa Zdrowia, Wojewody i kierownictwa Wydziału,
- Rejestruje korespondencję wpływającą bezpośrednio do Centrum Powiadamiania Ratunkowego w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentami w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
- Uczestniczy w opracowywaniu wewnętrznej dokumentacji organizacyjnej Centrum Powiadamiania Ratunkowego w celu realizacji zadań określonych w aktach wykonawczych ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego,
- Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi Wydziału w zakresie spraw administracyjnych, szkoleniowych, finansowych i organizacyjnych w celu zapewnienia wykonywania zadań określonych w przepisach prawa i procedurach wewnętrznych Urzędu,
- Uczestniczy w organizacji spotkań z podmiotami ratowniczymi w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu powiadamiania ratunkowego w województwie,
- Uczestniczy w planowaniu szkoleń pracowników Centrum Powiadamiania Ratunkowego w celu realizacji zadań określonych w aktach wykonawczych ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego,
- Realizuje zadania z zakresu spraw finansowych Centrum Powiadamiania Ratunkowego (plany finansowe, rejestr faktur, nadzorowanie zakupów, dokonywanie zmian w rzeczowych planach finansowych, prowadzenie budżet Oddziału) w celu prawidłowej i terminowej realizacji zadań budżetowych.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskieWymagania
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
- wykształcenie: wyższe,
- doświadczenie zawodowe administracja publiczna lub finanse publiczne
- Umiejętności:
1. pracy w zespole,
2. pracy pod presją czasu,
3. dyspozycyjność,
4. obsługi komputera w tym pakietu Office,
5. zdolność analitycznego myślenia,
6. samodzielność i inicjatywa,
7. odporność na stres,
8. umiejętności negocjacyjne.
- Znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw o:
1. systemie powiadamiania ratunkowego i rozporządzeń wykonawczych wydanych na jej podstawie,
2. wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
3. służbie cywilnej,
4. kodeks postepowania administracyjnego,
5. kodeks pracy,
6. finansach publicznych,
7. ochronie danych osobowych,
8. prawo zamówień publicznych. - W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- wykształcenie wyższe: administracja publiczna, prawo, finanse,
- doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze systemu powiadamiania ratunkowego,
- język obcy: angielski B1,
- Umiejętności: umiejętność szybkiego uczenia się, samoorganizacja pracy.
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.
Benefity
- Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
- Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
- Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
- Nagrody jubileuszowe;
- Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
- Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
- Przedświąteczna pomoc finansowa;
- Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych).
Informacje dodatkowe
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Aplikuj do 3 czerwca 2024 r.
W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 138082"
na adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Telefon: 77 421 68 32
- Adres: Opole, ul. Piastowska 14
Materiały
Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCHSC_Przetwarzanie_danych_osobowych_-OUW.docx 0.01MB Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2_Oświadczenie_dla_osób_urodzonych_1_sierpnia_1972_r_lub_później.pdf 0.39MB Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1_Oświadczenie_w_związku_z_ubieganiem_się_o_stanowisko_niebędące_wyższym_stanowiskiem_w_służbie_cywilnej.pdf 0.17MB
- Pierwsza publikacja:
- 23.05.2024 14:29 Anna Marczak - Puc
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Marta Łobodzińska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Inspektor Wojewódzki do spraw organizacyjnych i finansowych Wydział Zdrowia, Centrum Powiadamiania Ratunkowego, numer ogłoszenia 138082, z dnia 24.05.2024r. | 2.0 | 28.06.2024 08:40 Katarzyna Branicka |
Inspektor Wojewódzki do spraw organizacyjnych i finansowych Wydział Zdrowia, Centrum Powiadamiania Ratunkowego, numer ogłoszenia 138082, z dnia 24.05.2024r. | 1.0 | 23.05.2024 14:29 Anna Marczak - Puc |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP