W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Inspektor Wojewódzki do spraw organizacyjnych i finansowych Wydział Zdrowia, Centrum Powiadamiania Ratunkowego, numer ogłoszenia 138082, z dnia 24.05.2024r.

Dyrektor Generalny Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu poszukuje kandydata na stanowisko

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 03-06-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

Warunki pracy:

  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
  • praca pod presją czasu w sytuacjach stresowych.

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • Sporządza projekty grafików operatorów numerów alarmowych, a także projekty rozliczeń godzin ich pracy i przekazuje je swoim przełożonym do akceptacji, celem zapewnienia ciągłości dyżurów pracowników Centrum Powiadamiania Ratunkowego oraz prawidłowego rozliczenia godzin ich pracy,
  • Wykonuje analizy, sporządza informacje  związane z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego w celu dostarczenia aktualnych danych dla Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministerstwa Zdrowia, Wojewody i kierownictwa Wydziału,
  • Rejestruje korespondencję wpływającą bezpośrednio do Centrum Powiadamiania Ratunkowego w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentami w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
  • Uczestniczy w opracowywaniu wewnętrznej dokumentacji organizacyjnej Centrum Powiadamiania Ratunkowego w celu realizacji zadań określonych w aktach wykonawczych ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego,
  • Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi Wydziału w zakresie spraw administracyjnych, szkoleniowych, finansowych i organizacyjnych w celu zapewnienia wykonywania zadań określonych w przepisach prawa i procedurach wewnętrznych Urzędu,
  • Uczestniczy w organizacji spotkań z podmiotami ratowniczymi w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu powiadamiania ratunkowego w województwie,
  • Uczestniczy w planowaniu szkoleń pracowników Centrum Powiadamiania Ratunkowego w celu realizacji zadań określonych w aktach wykonawczych ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego,
  • Realizuje zadania z zakresu spraw finansowych Centrum Powiadamiania Ratunkowego (plany finansowe, rejestr faktur, nadzorowanie zakupów, dokonywanie zmian w rzeczowych planach finansowych, prowadzenie budżet Oddziału) w celu prawidłowej i terminowej realizacji zadań budżetowych.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
Opole, ul. Oleska 123

Wymagania

POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)

  • wykształcenie: wyższe,
  • doświadczenie zawodowe administracja publiczna lub finanse publiczne
     
  • Umiejętności:
    1. pracy w zespole,
    2. pracy pod presją czasu,
    3. dyspozycyjność,
    4. obsługi komputera w tym pakietu Office,
    5. zdolność analitycznego myślenia,
    6. samodzielność i inicjatywa,
    7. odporność na stres,
    8. umiejętności negocjacyjne.
     
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw o:
    1. systemie powiadamiania ratunkowego i rozporządzeń wykonawczych wydanych na jej podstawie,
    2. wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
    3. służbie cywilnej,
    4. kodeks postepowania administracyjnego,
    5. kodeks pracy,
    6. finansach publicznych,
    7. ochronie danych osobowych,
    8. prawo zamówień publicznych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)

  • wykształcenie wyższe: administracja publiczna, prawo, finanse,
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze systemu powiadamiania ratunkowego,
  • język obcy: angielski B1,
  • Umiejętności: umiejętność szybkiego uczenia się, samoorganizacja pracy.
     

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):

  • CV i list motywacyjny,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dołącz, jeśli posiadasz  (dokumenty dodatkowe):

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.

Benefity

  • Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
  • Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
  • Nagrody jubileuszowe;
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
  • Przedświąteczna pomoc finansowa;
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych).

Informacje dodatkowe

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Aplikuj do 3 czerwca 2024 r.
W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 138082"

na adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole 

Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
SC​_Przetwarzanie​_danych​_osobowych​_-OUW.docx 0.01MB
Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2​_Oświadczenie​_dla​_osób​_urodzonych​_1​_sierpnia​_1972​_r​_lub​_później.pdf 0.39MB
Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1​_Oświadczenie​_w​_związku​_z​_ubieganiem​_się​_o​_stanowisko​_niebędące​_wyższym​_stanowiskiem​_w​_służbie​_cywilnej.pdf 0.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.05.2024 14:29 Anna Marczak - Puc
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marta Łobodzińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Inspektor Wojewódzki do spraw organizacyjnych i finansowych Wydział Zdrowia, Centrum Powiadamiania Ratunkowego, numer ogłoszenia 138082, z dnia 24.05.2024r. 2.0 28.06.2024 08:40 Katarzyna Branicka
Inspektor Wojewódzki do spraw organizacyjnych i finansowych Wydział Zdrowia, Centrum Powiadamiania Ratunkowego, numer ogłoszenia 138082, z dnia 24.05.2024r. 1.0 23.05.2024 14:29 Anna Marczak - Puc

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}