W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Inspektor wojewódzki ds. akcji kurierskiej, świadczeń na rzecz obrony, szkolenia obronnego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Dyrektor Generalny ogłasza nabór

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 09-06-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Dariusz Sala

Informacje o ofercie

Ogłoszenie nr 138294 z dnia 29.05.2024 r.

  • praca w siedzibie Urzędu i w terenie
  • narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
  • warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
  • permanentna obsługa klientów zewnetrznych lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe 

Zakres obowiązków

OSOBA NA TYM STANOWISKU:

  • Opracowuje plany ćwiczeń obronnych. Koordynuje opracowanie planów ćwiczeń obronnych w organach administracji samorządowej; rozlicza refundację ćwiczeń obronnych realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.
  • Organizuje ćwiczenia doskonalące, gry decyzyjne oraz treningi szczebla wojewódzkiego służące doskonaleniu praktycznych umiejętności realizowania zadań obronnych.
  • Prowadzi zbiorczą dokumentację planów akcji kurierskiej; opracowuje założenia i schemat akcji kurierskiej dla terenu województwa oraz udziela pomocy merytorycznej i szkoli jednostki samorządu terytorialnego w zakładaniu i prowadzeniu dokumentacji akcji kurierskiej. Kontroluje prawidłowość i aktualność dokumentacji w zakresie organizacji i przebiegu akcji kurierskiej.
  • Opracowuje projekt rocznego planu finansowego w zakresie dotacji celowych dla jednostek samorządu terytorialnego na realizację ćwiczeń doskonalących, treningów akcji kurierskiej
  • Prowadzi sprawy dotyczące świadczeń osobistych i rzeczowych przewidzianych do realizacji na obszarze województwa, rozpatruje odwołania od decyzji, jako organ II instancji, w sprawie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
Opole ul. Piastowska 14

Wymagania

POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w zakresie obronności
  • Poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "TAJNE" ważne w OUW lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, umożliwiającego uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "TAJNE"
  • Kompetencje: umiejętności organizatorskie, komunikatywność i kontaktowość społeczna, umiejętność prowadzenia rozmów, przekonywania i negocjacji, wrażliwość ekonomiczna i myślenie ekonomiczne, wyważona opcja na zadania, umiejętność całościowego postrzegania i kojarzenia, asertywność, wysoki potencjał intelektualny, umiejętność pracy w stresie
  • Znajomość ustaw i ich aktów wykonawczych: o obronie Ojczyzny, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz kpa
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)

  • znajomość ustaw i rozporządzeń wykonawczych do ustaw: o działaniach antyterrorystycznych; o zarządzaniu kryzysowym; o stanie wojennym i kompetencjach naczelnego dowódcy SZ; o stanie wyjątkowym; prawo zamówień publicznych.
  • znajomość języka angielskiego na poziomie A2
  • przeszkolenie wojskowe
  • przeszkolenie w zakresie zawodowa służba wojskowa powyżej 10 lat

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "TAJNE" ważne w OUW lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, umożliwiającego uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "TAJNE"
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Benefity

·         Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;

·         Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;

·         Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);

·         Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;

·         Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;

·         Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;

·         Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);

·         Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;

·         Nagrody jubileuszowe;

·         Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;

·         Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;

·         Przedświąteczna pomoc finansowa;

·         Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

·         Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;

·         Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)

Informacje dodatkowe

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

 

Aplikuj

do 9 czerwca 2024

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 138294"

na adres:

Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

774524612

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.06.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Telefon: 774524612
  • Adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Materiały

Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2​_Oświadczenie​_dla​_osób​_urodzonych​_1​_sierpnia​_1972​_r​_lub​_później.pdf 0.39MB
Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1​_Oświadczenie​_w​_związku​_z​_ubieganiem​_się​_o​_stanowisko​_niebędące​_wyższym​_stanowiskiem​_w​_służbie​_cywilnej.pdf 0.17MB
Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
SC​_Przetwarzanie​_danych​_osobowych​_-OUW.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.05.2024 00:02 Agnieszka Micherda - Kisiel
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Oddział Kadr
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Inspektor wojewódzki ds. akcji kurierskiej, świadczeń na rzecz obrony szkolenie obronnego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego 3.0 01.07.2024 11:07 Katarzyna Branicka
Inspektor wojewódzki ds. akcji kurierskiej, świadczeń na rzecz obrony szkolenie obronnego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego 2.0 29.05.2024 09:24 Katarzyna Branicka
Inspektor wojewódzki ds. akcji kurierskiej, świadczeń na rzecz obrony szkolenie obronnego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego 1.0 29.05.2024 00:02 Agnieszka Micherda - Kisiel

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}