W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Specjalista do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, nabór numer 137788 z dnia 17 maja 2024 r.

Dyrektor Generalny Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 27-05-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Magdalena Janoszek, Chrząstowice 

Informacje o ofercie

Praca w różnych lokalizacjach Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Istnieje możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze etatu.

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • Przeprowadza kontrolę warunków pracy, przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządza co najmniej raz do roku okresowe analizy stanu BHP zawierające wnioski oraz propozycje rozwiązań, przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych;
  • Doradza Dyrektorowi Generalnemu Urzędu i na bieżąco informuje o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, dokonuje oględzin stanowisk pracy zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zasadami ergonomii, przekłada wnioski zmierzające do usuwania zagrożeń, wprowadzania i stosowania przepisów oraz zasad bhp;
  • Prowadzi instruktaż ogólny w ramach szkolenia wstępnego dla osób zatrudnianych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu oraz praktykantów, stażystów, wolontariuszy, współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń BHP;
  • Prowadzi, w pełnym zakresie, oraz przechowuje dokumentację związaną z bezpieczeństwem i higieną pracy (m. in. dokumenty dotyczące wypadków przy pracy, wyniki badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia na danym stanowisku pracy, karty badań i pomiarów czynników szkodliwych) oraz rejestry: wypadków przy pracy, w drodze do i z pracy, czynników szkodliwych dla zdrowia występujących na stanowisku pracy, chorób zawodowych;
  • Bierze udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków, przedstawia do zatwierdzenia dokumentację powypadkową;
  • Bierze udział w opracowaniu zarządzeń, regulaminów, tabel norm, instrukcji dotyczących bhp oraz ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bhp;
  • Współpracuje ze społecznym inspektorem pracy, zakładową organizacją związkową, lekarzem medycyny pracy przy podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach w zakresie BHP;
  • Bierze udział w konsultacjach z pracownikami oraz w pracach zakładowej komisji bezpieczeństwa i higieny pracy, uczestniczy w dokonywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego, związanego z pracą na poszczególnych stanowiskach w Urzędzie.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie BHP lub wykształcenie wyższe i studia podyplomowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w służbie BHP;
  • Znajomość: 1.przepisów i zagadnień z zakresu BHP oraz związanych z nimi aktów wykonawczych; 2.ustawy o służbie cywilnej; 3. ustawy o pracownikach urzędów państwowych; 4. ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie; 5.ustawy kodeks pracy z zakresu BHP; 6. przepisów z zakresu prawa budowlanego;
  • Umiejętności: 1.współpracy; 2.analitycznego myślenia; 3.argumentowania; 4.zastosowania prawa w praktyce; 5.dobrej organizacji pracy; 6.przekazywania wiedzy i wystąpień publicznych;
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Przeszkolenie w zakresie pierwszej pomocy;
  • Kurs: kwalifikowana pierwsza pomoc;
  • Kurs w zakresie ochrony przeciwpożarowej;
  • Znajomość przepisów i zagadnień związanych z ochroną przeciwpożarową, psychologią i socjologią pracy. 

Wymagane dokumenty

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Benefity

  • Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
  • Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
  • Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
  • Nagrody jubileuszowe;
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
  • Przedświąteczna pomoc finansowa;
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych).

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

    Aplikuj do: 27 maja 2024
    W formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres: Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
    ul. Piastowska 14, 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy - nr ogłoszenia "

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
  • Telefon: 77 452 42 11
  • Adres: i ul. Piastowska 14, 45-085 Opole

Materiały

Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2​_Oświadczenie​_dla​_osób​_urodzonych​_1​_sierpnia​_1972​_r​_lub​_później.pdf 0.39MB
Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1​_Oświadczenie​_w​_związku​_z​_ubieganiem​_się​_o​_stanowisko​_niebędące​_wyższym​_stanowiskiem​_w​_służbie​_cywilnej.pdf 0.17MB
Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
SC​_Przetwarzanie​_danych​_osobowych​_-OUW.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.05.2024 12:54 Katarzyna Branicka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Edyta Bach-Starzecka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista do spraw: bezpieczeństwa i higieny pracy, numer 137788 z dnia 17 maja 2024 r. 3.0 13.06.2024 10:58 Anna Marczak - Puc
Specjalista do spraw: bezpieczeństwa i higieny pracy, numer 137788 z dnia 17 maja 2024 r. 2.0 24.05.2024 11:23 Anna Marczak - Puc
Specjalista do spraw: bezpieczeństwa i higieny pracy w Biurze Obsługi Urzędu nabór numer 137788 z dnia 17 maja 2024 r. 1.0 16.05.2024 12:54 Katarzyna Branicka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}