Tytuł/stanowisko: Starszy inspektor do spraw kadr w Biurze Obsługi Urzędu, Ogłoszenie nr 133896 / 17.02.2024 r.
Dyrektor generalny ogłasza nabór
Wykształcenie:
Średnie
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął:
27-02-2024
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataBeata Wakuła zam. Opole
Informacje o ofercie
Ogłoszenie nr 133896/ 17.02.2024 r.
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Warunki pracy:
- Praca w siedzibie Urzędu
- Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
- Warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. byli pracownicy, kandydaci do pracy).
Zakres obowiązków
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- Prowadzi sprawy pracownicze związane z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy.
- Organizuje nabory i czuwa nad prawidłowym przebiegiem procesu rekrutacji.
- Zakłada i prowadzi teczki akt osobowych pracowników.
- Prowadzi ewidencję czasu pracy i absencji pracowników.
- Ustala uprawnienia pracowników do nagród jubileuszowych oraz innych świadczeń.
- Bierze udział w sporządzaniu kwartalnych i rocznych sprawozdań dot. zatrudnienia, ruchu kadrowego, działań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
- Gromadzi i wypełnia dokumentację związaną z poszczególnymi świadczeniami z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Monitoruje procesy opisywania stanowisk pracy i terminowego oceniania pracowników.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskie
Opole
ul. Piastowska 14
Wymagania
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obsłudze kadrowej
- Znajomość ustaw: Kodeks pracy, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o pracownikach urzędów państwowych, o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw
- Znajomość Zarządzenia Nr 1 Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 stycznia 2011 r. w sprawie zasad dokonywania opisów i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej (M.P.2011 nr 5 poz.61 z poźn. zm.).
- Znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 lipca 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i sposobu dokonywania pierwszej oceny w służbie cywilnej (Dz.U. 2015 poz. 1144)
- Znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 4 kwietnia 2016 r. w sprawie warunków i sposobu przeprowadzania ocen okresowych urzędników służby cywilnej i pracowników służby cywilnej (Dz. U. 2016 poz. 470)
- Znajomość zagadnień z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
- Dobra organizacja pracy własnej. Rzetelność, skrupulatność i terminowość. Samodzielność i inicjatywa. Dyskrecja. Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne. Obsługa pakietu MS Office.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe o kierunku prawo, administracja, zarzadzanie zasobami ludzkimi, zarzadzanie, psychologia, socjologia.
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Benefity
- Ruchomy czas pracy
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
- Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
- Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
- Nagrody jubileuszowe;
- Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
- Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
- Przedświąteczna pomoc finansowa;
- Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
informacje dodatkowe
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Aplikuj do 27 lutego 2024
W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 133896" - decyduje data wpływu do urzędu
na adres:
Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy - nr ogłoszenia "
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Telefon: 774524211, 774524215, 774524255
- Adres: Opole ul. Piastowska 14
Materiały
Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.1_Oświadczenie_w_związku_z_ubieganiem_się_o_stanowisko_niebędące_wyższym_stanowiskiem_w_służbie_cywilnej.pdf 0.17MB Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2_Oświadczenie_dla_osób_urodzonych_1_sierpnia_1972_r_lub_później.pdf 0.39MB Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUW
Przetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 16.02.2024 14:40 Katarzyna Branicka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Marta Łobodzińska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Starszy inspektor do spraw kadr w Biurze Obsługi Urzędu, Ogłoszenie nr 133896 / 27.02.2024 r. | 3.0 | 15.03.2024 08:46 Katarzyna Branicka |
Starszy inspektor do spraw kadr w Biurze Obsługi Urzędu, Ogłoszenie nr 133896 / 27.02.2024 r. | 2.0 | 16.02.2024 14:55 Katarzyna Branicka |
Starszy inspektor do spraw kadr w Biurze Obsługi Urzędu, Ogłoszenie nr 133896 / 26.02.2024 r. | 1.0 | 16.02.2024 14:40 Katarzyna Branicka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP