Remont, zakup mebli i sprzętu
Usprawnienia jakości i szybkości procesu realizacji wniosków OPT, przyjętych bezpośrednio przez pracowników urzędu w Szczecinie oraz Koszalinie zostaną osiągnięte poprzez dokonanie zaplanowanych zakupów sprzętu, oprogramowania i wyposażenia. Dodatkowym elementem wpływającym na czas realizacji sprawy cudzoziemca będzie wykonanie dodatkowego przystanku windy towarowej - obecnie za pomocą windy przesyłane są akta OPT pomiędzy składnicą akt znajdującą się w piwnicy, a poziomem zerowym, gdzie siedzą pracownicy merytoryczni - obecnie jednak całe zaplecze techniczne (tzw. back-office OPT) jest umiejscowione na poziomie -1. Dodatkowo planuje się wyremontować pomieszczenia pracowników obsługujących OPT oraz dostosowanie kilku pomieszczeń na potrzeby osób z niepełnosprawnościami.
Planowany jest zakup:
- 40 sztuk zestawów komputerowych - jednostka centralna, monitor, myszka, klawiatura
- 4 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych
- 40 sztuk oprogramowani MS Office
- 29 sztuk drukarek
- 6 sztuk czytników linii papilarnych
- 5 sztuk translatorów
- 7 sztuk zestawów słuchawkowych – telefonicznych
- 2 sztuki niszczarek
- wyposażenie meblowe dla 26 stanowisk pracy składające się z biurka, kontenerka, szafy, fotela, szafki gospodarczej
- materiały biurowe i eksploatacyjne
- wykonanie pośredniego przystanku windy na akta OPT
- remont pomieszczeń obsługujących OPT (malowanie ścian, uzupełnienie braków w otynkowaniu, wymiana wykładziny i listew, itp.)
- remont i przystosowanie pomieszczeń do obsługi OPT z niepełnosprawnościami (malowanie ścian, uzupełnienie braków w otynkowaniu, wymiana wykładziny i listew, wymiana drzwi, progi najazdowe, system głośnomówiący, pętla indukcyjna, itp.)
- rozbudowa sieci logicznej - stanowiska obsługi OPT w delegaturze w Koszalinie
- ochrona przeciwsłoneczna zadaszenia biura obsługi OPT