W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

ARiMR/DF/65/24

16.05.2024

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Od Specjalisty do Głównego Specjalisty w Departamencie Finansowym Stanowisko pracy ds. weryfikacji dokumentów płatniczych PROW Miejsce pracy: Warszawa

Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat - umowa o pracę

Oferujemy:
-przejrzyste zasady wynagradzania,
-możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
-pracę w największej agencji płatniczej w Europie.

Główne obowiązki:

1.    Przeprowadzanie kontroli formalnej dokumentów płatniczych i dokumentów korygujących dotyczących przekazywania środków pomocowych na rzecz beneficjentów w ramach PROW  2014-2020 oraz PS WPR 2023-2027 (EFRROW).
2.    Przyjmowanie do realizacji dokumentów płatniczych i dokumentów korygujących.
3.    Uzgadnianie Arkusza zleceń płatności.
4.    Wstrzymywanie realizacji płatności na wniosek jednostek autoryzujących oraz obsługa wstrzymanych dokumentów płatniczych i korygujących.
5.    Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe na realizacje płatności na rzecz beneficjentów w ramach PS WPR 2023-2027 (EFRROW).
6.    Opiniowanie projektów zmian regulacji prawnych dotyczących zakresu działalności Wydziału.
7.    Współudział w przygotowaniu aktualizacji procedur prognozowania i dokonywania płatności w ramach PROW 2014-2020 oraz PS WPR 2023-2027 (EFRROW) jak również w przygotowaniu modyfikacji  funkcjonalności finansowo-księgowego systemu informatycznego wspierającego obsługę płatności ww Programów.
8.    Przygotowywanie dokumentacji podczas kontroli przeprowadzanych w Agencji przez Departament Audytu i Kontroli, oraz przedstawicieli Najwyższej Izby Kontroli, Ministerstwa Finansów i Europejskiego Trybunału Obrachunkowego w zakresie działalności Wydziału.
9.    Przygotowywanie oraz przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów z zakresu dokonywania płatności w ramach programów obsługiwanych przez Wydział.


 Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe; preferowany kierunek wykształcenia: finanse i bankowość, rachunkowość, ekonomia, administracja publiczna lub inne pokrewne;
- udokumentowany co najmniej roczny staż pracy;
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości.

Wymagania pożądane:
- komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia i logicznego formułowania myśli oraz umiejetność pracy w zespole,
- samodzielność, dokładność, terminowość i sprawna organizacja czasu pracy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1.    Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia
(Treść oświadczenia jest do pobrania na dole ogłoszenia)
2.    List motywacyjny
3.    Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy.

Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej
Dokumenty należy składać w terminie do: 31.05 2024 r. (liczy się data wpływu do ARiMR)
 
Listownie pod adresem:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
ul Poleczki 33, 02-822 Warszawa
z dopiskiem:  ARiMR/DF/65/24
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
osobiście:
Kancelaria Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa:
ul. Poleczki 33 (budynek A2 Poleczki Business Park), Warszawa
(kancelaria czynna w godz.: 730- 1530)
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach
z dopiskiem:  ARiMR/DF/65/24

lub mailowo na adres: rekrutacja@arimr.gov.pl
z dopiskiem:  ARiMR/DF/65/24

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne zgromadzone w związku  z pozyskiwaniem kandydatów na wolne stanowisko pracy w  ARiMR, podlegają zniszczeniu niezwłocznie  po zakończeniu tego procesu.
ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.
Dodatkowe informacje udzielane będą pod numerem tel. 022 318 40 34

 

Materiały

Załącznik 2 kwestionariusz i RODO
Załącznik​_2​_kwestionariusz​_i​_RODO.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.05.2024 15:08 Denczew-Pawlik Milena DZZL
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ARiMR/DF/65/24 3.0 16.05.2024 15:10 Denczew-Pawlik Milena DZZL
ARiMR/DF/65/24 2.0 16.05.2024 15:09 Denczew-Pawlik Milena DZZL
ARiMR/DF/65/24 1.0 16.05.2024 15:08 Denczew-Pawlik Milena DZZL

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}