W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozbudowa systemu zarządzania relacjami z klientem KAS (Projekt CRM 2.0)

FERC.02.01-IP.01-0023/23

Projekt Ministerstwa Finansów „Rozbudowa systemu zarządzania relacjami z klientem KAS (Projekt CRM 2.0)”

Kontynuacja prac nad wzmocnieniem relacji z klientami KAS, poprzez wprowadzenie kompleksowej modernizacji i rozbudowy wdrożonego w jednostkach KAS systemu informatycznego CRM-RF. Potrzeba rozbudowy systemu wnika z tego, że KAS jest organizacją z 65 tysięczną kadrą, z czego 30 tysięcy pracowników obsługuje podatników wykonując swoje obowiązki w jednostkach rozmieszczonych na terenie całego kraju. Usługi są świadczone na rzecz kilkudziesięciu milionów klientów przy pomocy wielu kanałów komunikacji (w tym wiele usług cyfrowych).

Projekt skupia się na e-usługach typu A2A tj. wewnątrzadministracyjnych, a w tym na:

  • udostępnianiu kompletnych i spójnych danych klientów
  • gromadzeniu, wyszukiwaniu i udostępnianiu informacji o klientach
  • uwierzytelnianiu informacji podatkowo-celnej podczas wielokanałowej obsłudze klienta
  • automatycznej identyfikacji i segmentacji klienta oraz dostosowaniu rozwiązań w celu ulepszenia jego obsługi
  • automatyzacji procesu obsługi zapytań klienta – generowanie szybkich odpowiedzi poprzez generowanie raportów i analiz
  • dostępie do wezwań/pism/spraw dla użytkowników systemu.

Główne cele:

  1. Usprawnienie działalności jednostek Krajowej Administracji Skarbowej.
  2. Poprawa jakości obsługi, poprzez wyszkoloną kadrę pracowników w zakresie rozwinięcia umiejętności miękkich, tj. kontaktów z klientami KAS.
  3. Dostarczenie intuicyjnej i prostej aplikacji, która zintegruje wybrane dane o klientach z różnych obszarów i programów dziedzinowych. Aplikacja zostanie zaprojektowana tak, aby ułatwić i usprawnić codzienne obowiązki pracowników KAS. Dzięki niej dostęp do potrzebnych informacji będzie szybki i prosty, co pozwoli na skuteczniejsze wykonywanie zadań służbowych.
Dane projektu

Nazwa projektu: Projekt Ministerstwa Finansów „Rozbudowa systemu zarządzania relacjami z klientem KAS (Projekt CRM 2.0)”

Beneficjent: Ministerstwo Finansów

Finansowanie

Nr projektu: FERC.02.01-IP.01-0023/23

Wartość projektu: 33 182 086,73 PLN

Wydatki kwalifikowalne: 33 182 086,73 PLN

Dofinansowanie UE: 26 449 441,33 PLN

 

{"register":{"columns":[]}}