GovTech Forum for Start-up - spotkaj się z nami w Berlinie!
Już dziś rusza rekrutacja na GovTech Forum for Start-up - wydarzenie organizowane przez GovTech Polska we współpracy z Ambasadą RP w Berlinie. Może to właśnie Ty będziesz mieć szansę rozwijać swój start-up podczas 3-dniowej konferencji biznesowej!
Podczas wydarzenia, które odbędzie się 18-20 października 2021 r. w stolicy Niemiec, Twój zespół będzie miał okazję zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu wystąpień publicznych i pozyskiwania funduszy, zaczerpnąć inspiracji od berlińskich przedsiębiorców, a także zainteresować międzynarodowych inwestorów Waszym pomysłem. Community Partnerem został Polski Fundusz rozwoju.
Chcemy pomóc rozwijać się polskim przedsiębiorcom, więc jeśli:
- uważasz, że Twój start-up jest uzasadniony biznesowo i ma potencjał zastosowania na rynku,
- wykorzystujesz nowoczesne technologie, w tym z zakresu sztucznej inteligencji,
- jesteś już na rynku nie dłużej niż 5 lat,
- posiadasz już prototyp lub gotowy produkt/usługę,
- masz ambicję i chcesz zdobyć bezcenną wiedzę,
Aby wziąć udział w rekrutacji wystarczy wypełnić krótki formularz zgłoszeniowy i załączyć do niego krótki filmik (max 3 minuty), w którym odpowiesz na pytania w języku angielskim:
- Czym zajmuje się Twój start-up?
- Dlaczego chcesz wziąć udział w GovTech Forum for Start-ups? Jakie masz oczekiwania?
- Na jakim etapie rozwoju jest Twój produkt/usługa? Opis produkt/usługę.
- Gdzie i jak widzisz swój startup za 5 lat?
GovTech Forum for Start-up odbędzie się 18-20 października 2021 r. w Berlinie. Organizator pokrywa koszty udziały Uczestników w wydarzeniu związane z:
- dojazdem do Berlina z Warszawy oraz powrotu do Warszawy,
- zakwaterowania oraz cateringu podczas wydarzenia,
- udziałem Uczestników w warsztatach i konferencji,
- uzasadnionych przypadkach testów na obecność koronawirusa SARS-CoV-2.
Materiały
Regulamin udziału startupówRegulamin_udziału_startupów.docx 0.07MB