W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Asystent ds. orzecznictwa lekarskiego w Podlaskiej Rejonowej Komisji Lekarskiej w Białymstoku

Dyrektor Zakładu Emerytalno-Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie, poszukuje kandydatów na stanowisko: Asystent ds. orzecznictwa lekarskiego w Podlaskiej Rejonowej Komisji Lekarskiej w Białymstoku

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 01-02-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Ewa Leszczyńska, Białystok

Informacje o ofercie

Wymiar etatu: pełny etat

Zakres obowiązków

  • przyjmowanie wpływających skierowań i wpisywanie ich do rejestru zgodnie z wytycznymi,
  • pisanie wezwań do orzekanych oraz wyznaczanie im terminów komisji lekarskich,
  • bezpośrednia obsługa interesantów,
  • przygotowywanie orzeczeń na podstawie przekazanych przez lekarzy orzeczników dokumentów,
  • przygotowywanie dokumentacji do wysyłki,
  • prowadzenie rejestru orzeczeń lekarskich,
  • przyjmowanie i łączenie telefonów oraz obsługa urządzeń biurowych,
  • przygotowywanie dokumentacji spraw zakończonych do Archiwum.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: podlaskie
ul. Fabryczna 27, 15-482 Białystok

Wymagania

Wymagania niezbędne

  • wykształcenie: średnie,
  • znajomość ustawy o komisjach lekarskich podległych ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych
    wraz z aktami wykonawczymi,
  • łatwość nawiązywania kontaktów,
  • bardzo dobra znajomość programu MS Word,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, fax, skaner, drukarka),
  • zaangażowanie i aktywność,
  • dokładność w działaniach,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejętność radzenia sobie za stresem i presją czasu,
  • umiejętność pracy w zespole.

Wymagania dodatkowe

  • 1 rok doświadczenia w pracy biurowej,
  • umiejętność obsługi programu MS Excel.

Wymagane dokumenty

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o niepełnieniu służby/ niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.

Oświadczenie i dokumenty dodatkowe

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.

Miejsce składania dokumentów

               Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA

               ul. Pawińskiego 17/21

               02-106 Warszawa

Termin składania dokumentów: do 01.02.2024 r.

Numer referencyjny ogłoszenia: „1/2024/RKL/Białystok/Asystent

Dokumenty można składać drogą mailową na adres rekrutacja@zer.mswia.gov.pl lub za pośrednictwem poczty. W tytule maila / na kopercie proszę zamieścić numer ogłoszenia.

Wymagane oświadczenia powinny być podpisane ręcznie i zeskanowane; w przypadku zakwalifikowania kandydata do rozmów – kandydat jest zobowiązany dostarczyć oryginały tych zaświadczeń.

Warunki pracy

Wejście do pomieszczeń zajmowanych na poziomie piwnic przez Podlaską Rejonową Komisję Lekarską w Białymstoku znajduje się od strony ulicy Fabrycznej w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Białymstoku i posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Brak jest zamontowanego urządzenia do podnoszenia wózka dla osób niepełnosprawnych. Budynek posiada dźwigi osobowe z dostępem do wszystkich kondygnacji. Windy posiadają oznaczenia pięter w formie wizualnej lub za pomocą alfabetu Braille’a. Ciągi komunikacyjne w budynku pozbawione są przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Zapewniona jest właściwa szerokość korytarzy i wejść do pomieszczeń, co umożliwia swobodne przemieszczanie się po budynku i dostęp do pomieszczeń osobom niepełnosprawnym ruchowo. Budynek posiada toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych na wszystkich piętrach. W okolicy wejścia do budynku oraz na parkingu wewnętrznym jest wyznaczone i oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami ewakuację lub uratowanie w inny sposób. Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku zapewniona jest w sposób wizualny (plansze informacyjne, ewakuacyjne).

Warunki na stanowisku pracy:

  • praca biurowa,
  • wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej,
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
  • użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • pole elektromagnetyczne,
  • stres związany z codzienną obsługą interesantów.

Dane osobowe - klauzula informacyjna

Dane Pani/Pana przetwarzane są zgodnie z postanowieniami RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.). Podstawowym celem RODO jest ochrona podstawowych praw i wolności osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych. 1. Informacje ogólne o podmiocie przetwarzającym dane osobowe: administratorem, czyli podmiotem który ustala cele i sposoby przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Dyrektor Zakładu Emerytalno- Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z siedzibą w Warszawie (02-106)
przy ul. Pawińskiego 17/21.

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: w razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych, zachęcamy do kontaktu wysyłając e-mail na adres: iodo@zer.mswia.gov.pl.

3. Cel przetwarzania danych osobowych: celem przetwarzania danych osobowych jest obsługa procesu rekrutacji kandydatów do pracy w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.

4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: podstawą przetwarzania danych osobowych są 1) obowiązki prawne spoczywające na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikające z: a) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, b) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, c) ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych, d) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; 2) Pani/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w zakresie danych kontaktowych nie wymienionych w przepisach.

5. Okres przechowywania danych osobowych: okres przechowywania danych osobowych podanych administratorowi w związku z realizacją procesu rekrutacji wynosi maksymalnie 1 rok od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie tych danych.

6. Informacje o przysługujących prawach właściciela danych: przysługuje Pani/ Panu prawo: 1) żądania od administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania kopii przetwarzanych danych, 2) sprostowania lub usunięcia danych, 3) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w ten sposób, aby nie były one wykorzystywane w żadnym celu poza ich przechowywaniem na Pani/Pana użytek, 4) wycofania wcześniej wyrażonej zgody na przetwarzanie niektórych kategorii danych (wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem). 5) wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wniosek w sprawie realizacji Pani/Pana praw dotyczących danych osobowych powinien zostać złożony: 1) w formie pisemnej na adres Administratora, 2) za pośrednictwem profilu zaufanego elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub 3) elektronicznie na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl.

7. Dobrowolność podania danych i skutek ich niepodania: podanie danych osobowych związanych z ubieganiem się o pracę w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji jest dobrowolne, ale w przypadku ich nie podania bądź nie udzielenia zgody na ich przetwarzanie, nie będzie możliwa realizacja procesu rekrutacji.

Inne informacje

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w  urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce O Urzędzie > Praca > Dokumenty dla kandydata do pracy

Oświadczenie musi być własnoręcznie podpisane.

Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechą chronioną.

Techniki i metody naboru:

  • weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Oferty można również wysłać na adres rekrutacja@zer.mswia.gov.pl (wymagane oświadczenie musi być zeskanowane; w przypadku zakwalifikowania kandydata do rozmów - kandydat jest zobowiązany dostarczyć oryginał tego oświadczenia).

Więcej informacji: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl,  tel. 47 725 60 52, 47 725 60 74

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie
Ogłoszenie​_1​_2024​_RKL​_Białystok​_Asystent.pdf 0.34MB
Wynik naboru
Wynik​_naboru​_RKL​_Białystok​_Asystent​_ds​_orzecznictwa​_lekarskiego.pdf 0.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.01.2024 15:28 Patrycja Styperek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Kadr i Analiz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Asystent ds. orzecznictwa lekarskiego w Podlaskiej Rejonowej Komisji Lekarskiej w Białymstoku 2.0 04.03.2024 13:23 Patrycja Styperek
Asystent ds. orzecznictwa lekarskiego w Podlaskiej Rejonowej Komisji Lekarskiej w Białymstoku 1.0 19.01.2024 15:28 Patrycja Styperek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}