W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Specjalista w Wydziale Kadr i Analiz

Dyrektor Zakładu Emerytalno-Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista w Wydziale Kadr i Analiz

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 06-11-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Wymiar etatu: pełny etat

Zakres obowiązków

  • prowadzenie akt osobowych pracowników oraz sporządzanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy,
  • kierowanie pracowników na wymagane prawem badania lekarskie,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, delegacji służbowych,
  • ustalanie uprawnień, dokonywanie naliczeń, przygotowywanie wniosków o wypłatę nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych oraz dodatków stażowych,
  • monitorowanie przebiegu procesu ocen okresowych pracowników i współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie sporządzania ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej oraz indywidualnych programów rozwoju zawodowego celem realizacji zadań wynikających z ustawy o służbie cywilnej,
  • sporządzanie zestawień, analiz, sprawozdań z zakresu spraw pracowniczych do instytucji zewnętrznych i na potrzeby wewnętrzne Wydziału,
  • udział w opracowywaniu projektów regulacji wewnętrznych w zakresie realizowanych zadań w Wydziale,
  • obsługuje elektronicznego systemu obiegu dokumentów w Wydziale.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
ul. Pruszkowska 17, 02-119 Warszawa

Wymagania

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw kadrowych,
  • znajomość przepisów prawa pracy,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych,
  • znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych oraz aktów wykonawczych,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • umiejętność współpracy,
  • komunikatywność,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • korzystanie z pełni praw publicznych;
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

WYMAGANIA POŻĄDANE

  • doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw kadrowych w służbie cywilnej,
  • studia podyplomowe z zakresu prawa pracy.

Wymagane dokumenty

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego (np. dyplom ukończenia studiów wyższych, świadectwa pracy),
  • zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później),
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce O urzędzie > Pracuj z nami > Dokumenty dla kandydata do pracy: https://www.gov.pl/web/zermswia/dokumenty-dla-kandydata-do-pracy-zer
Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
 

OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY DODATKOWE

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego/stażu pracy

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • termin: do dnia 06.11.2023 r.
  • miejsce składania dokumentów:

Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA
ul. Pawińskiego 17/21
02-106 Warszawa

Na kopercie prosimy zamieścić numer ogłoszenia: „10/2023/WKA/Specjalista”.
Można aplikować również elektronicznie, wysyłając dokumenty na adres rekrutacja@zer.mswia.gov.pl, w tytule e-maila wskazując numer ogłoszenia.
Wymagane oświadczenia powinny być podpisane ręcznie i zeskanowane. W przypadku zakwalifikowania kandydata do rozmów, prosimy o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń.
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Benefity

  • stabilność zatrudnienia – umowa o pracę na pełen etat,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników,
  • indywidualny rozkład czasu pracy,
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia, w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • nagrody jubileuszowe,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. „trzynastka”
  • możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia),
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie,
  • możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • przyjazną atmosferę.

WARUNKI PRACY
Wejście do budynku przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Dojście do podjazdu nie posiada przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Budynek jest wyposażony w systemy: kontroli dostępu (SKD) oraz w dźwiękowy system ostrzegawczy (DSO). Budynek posiada dwa dźwigi osobowe z dostępem do wszystkich kondygnacji. Na ciągach komunikacyjnych w budynku nie ma przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Zapewniona jest także właściwa szerokość korytarzy i wejść do pomieszczeń, co umożliwia swobodne przemieszczanie się po budynku i dostęp do pomieszczeń. Budynek posiada na siódmym piętrze toaletę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych. W okolicy wejścia do budynku oraz na parkingu jest wyznaczone i oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami ewakuację lub uratowanie w inny sposób. Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku zapewniona jest w sposób wizualny (plansze informacyjne, ewakuacyjne).
Warunki na stanowisku pracy:

  • praca biurowa;
  • wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej;
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
  • użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka;
  • oświetlenie naturalne i sztuczne;
  • miejsce pracy znajduje się na VIII piętrze.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane Pani/Pana przetwarzane są zgodnie z postanowieniami RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.). Podstawowym celem RODO jest ochrona podstawowych praw i wolności osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych.
1. Informacje ogólne o podmiocie przetwarzającym dane osobowe: administratorem, czyli podmiotem, który ustala cele i sposoby przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Dyrektor Zakładu Emerytalno- Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z siedzibą w Warszawie (02-106) przy ul. Pawińskiego 17/21.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: w razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych, zachęcamy do kontaktu wysyłając e-mail na adres: iod@zer.mswia.gov.pl.
3. Cel przetwarzania danych osobowych: celem przetwarzania danych osobowych jest obsługa procesu rekrutacji kandydatów do pracy w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: podstawą przetwarzania danych osobowych są
1) obowiązki prawne spoczywające na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikające z: a) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, b) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, c) ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych, d) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
2) Pani/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w zakresie danych kontaktowych niewymienionych w przepisach.
5. Okres przechowywania danych osobowych: okres przechowywania danych osobowych podanych administratorowi w związku z realizacją procesu rekrutacji wynosi maksymalnie 1 rok od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie tych danych.
6. Informacje o przysługujących prawach właściciela danych: przysługuje Pani/Panu prawo:
1) żądania od administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania kopii przetwarzanych danych,
2) sprostowania lub usunięcia danych,
3) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w ten sposób, aby nie były one wykorzystywane w żadnym celu poza ich przechowywaniem na Pani/Pana użytek,
4) wycofania wcześniej wyrażonej zgody na przetwarzanie niektórych kategorii danych (wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem).
5) wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Wniosek w sprawie realizacji Pani/Pana praw dotyczących danych osobowych powinien zostać złożony:
1) w formie pisemnej na adres Administratora,
2) za pośrednictwem profilu zaufanego elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub
3) elektronicznie na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl.
7. Dobrowolność podania danych i skutek ich niepodania Podanie danych osobowych związanych z ubieganiem się o pracę w Zakładzie Emerytalno- Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji jest dobrowolne, ale w przypadku ich nie podania bądź nie udzielenia zgody na ich przetwarzanie, nie będzie możliwa realizacja procesu rekrutacji.
 

INNE INFORMACJE
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie ich na język polski przez tłumacza przysięgłego. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne
zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechą chronioną.
Techniki i metody naboru:

  • weryfikacja formalna nadesłanych ofert;
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami, którzy spełnią wymagania formalne oraz prześlą wszystkie wymagane dokumenty.
Więcej informacji: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl lub pod numerem telefonu 047 725 60 74, 047 725 60 52.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie
Specjalista​_ds​_kadr.pdf 0.38MB
Wynik naboru
Wynik​_naboru​_10​_2023​_WKA​_Specjalista.pdf 0.19MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.10.2023 14:06 Patrycja Styperek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Kadr i Analiz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista w Wydziale Kadr i Analiz 4.0 07.12.2023 12:10 Patrycja Styperek
Specjalista w Wydziale Kadr i Analiz 3.0 06.10.2023 10:55 Patrycja Styperek
Specjalista w Wydziale Kadr i Analiz 2.0 05.10.2023 15:14 Patrycja Styperek
Specjalista w Wydziale Kadr i Analiz 1.0 04.10.2023 14:06 Patrycja Styperek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}