W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informatyka (grudzień 2020 r.)

Temat 7. Biblioteka Python Turtle – gra „kółko i krzyżyk”

Stworzę grę „kółko i krzyżyk” w bibliotece Python Turtle.

  • Obejrzyj film na kanale analityk.edu.pl, na którym dowiesz się, jak stworzyć grę „kółko i krzyżyk” w bibliotece Python Turtle. Postaraj się wykonać ćwiczenie samodzielnie.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Przeczytaj artykuł, w którym opisane jest, jak stworzyć grę „kółko i krzyżyk” w bibliotece Python Turtle. Postaraj się napisać program samodzielnie – do udostępnionego kodu zajrzyj, gdy nie będziesz miał(a) pomysłu na rozwiązanie.

Typ materiału: Tekst

Temat 8. Arkusz kalkulacyjny – wstęp

Dowiem się, jak obsługiwać arkusz kalkulacyjny – wiadomości wstępne.

  • Obejrzyj film na kanale „ScratchSPWZ”, aby poznać podstawowe informacje o arkuszach kalkulacyjnych.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Wykonaj ćwiczenia związane z arkuszem kalkulacyjnym znajdujące się na platformie Epodręczniki.

Typ materiału: Lekcja z Epodręcznika

  • Wykonaj ćwiczenia związane z arkuszem kalkulacyjnym znajdujące się na platformie Epodręczniki, aby dowiedzieć się, jak wypełniać arkusz serią danych.

Typ materiału: Lekcja z Epodręcznika

 

{"register":{"columns":[]}}