Informatyka (grudzień 2020 r.)
Temat 7. Biblioteka Python Turtle – gra „kółko i krzyżyk”
Stworzę grę „kółko i krzyżyk” w bibliotece Python Turtle.
- Obejrzyj film na kanale analityk.edu.pl, na którym dowiesz się, jak stworzyć grę „kółko i krzyżyk” w bibliotece Python Turtle. Postaraj się wykonać ćwiczenie samodzielnie.
Typ materiału: Materiał multimedialny
- Przeczytaj artykuł, w którym opisane jest, jak stworzyć grę „kółko i krzyżyk” w bibliotece Python Turtle. Postaraj się napisać program samodzielnie – do udostępnionego kodu zajrzyj, gdy nie będziesz miał(a) pomysłu na rozwiązanie.
Temat 8. Arkusz kalkulacyjny – wstęp
Dowiem się, jak obsługiwać arkusz kalkulacyjny – wiadomości wstępne.
- Obejrzyj film na kanale „ScratchSPWZ”, aby poznać podstawowe informacje o arkuszach kalkulacyjnych.
Typ materiału: Materiał multimedialny
- Wykonaj ćwiczenia związane z arkuszem kalkulacyjnym znajdujące się na platformie Epodręczniki.
Typ materiału: Lekcja z Epodręcznika
- Wykonaj ćwiczenia związane z arkuszem kalkulacyjnym znajdujące się na platformie Epodręczniki, aby dowiedzieć się, jak wypełniać arkusz serią danych.