Informatyka (październik 2020 r.)
Temat 3. Wstęp do grafiki wektorowej
Poznam i praktycznie zastosuję sposoby tworzenia grafiki wektorowej.
- Przeczytaj lekcję z Epodręcznika na temat grafiki wektorowej i spróbuj wykonać zaproponowane w niej ćwiczenia.
Typ materiału: Lekcja z Epodręcznika
- Obejrzyj materiał na kanale „Wizerunek to warunek” na YouTube, z którego dowiesz się, jak zainstalować program do obróbki grafiki wektorowej Inkscape.
Temat 4. Grafika 3D
Zapoznam się z podstawami modelowania 3D, nauczę się tworzyć proste modele 3D.
- Przeczytaj lekcję z Epodręcznika na temat grafiki 3D.
Typ materiału: Lekcja z Epodręcznika
- Obejrzyj materiał na kanale „Grafika dla Zielonych” na YouTube, z którego dowiesz się, jak zainstalować program Blender oraz poznasz podstawy pracy z tym programem.