W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informatyka (październik 2020 r.)

Temat 3. Podstawy logo – biblioteka Turtle

Na lekcji przygotuję środowisko do programowania w Python Turtle  oraz poznam metody biblioteki Turtle.

  • Obejrzyj film na kanale „ScratchSPWZ”, aby dowiedzieć się jak zainstalować środowisko Python Turtle.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Zapoznaj się ze środowiskiem online Python Turtle. Środowisko dostępne jest bez instalacji na komputerze. Postaraj się wykonać ćwiczenie z filmu wprowadzającego.

Typ materiału: Ćwiczenie interaktywne

Temat 4. Podstawy języka logo – wstęp do Python Turtle

Zapoznam się z biblioteką Python Turtle

  • Zapoznaj się z filmem prezentującym bibliotekę Python Turtle na kanale „analityk.edu.pl”.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Dowiedz się więcej o bibliotece Turtle na stronie analityk.edu.pl

Typ materiału: Tekst

 

{"register":{"columns":[]}}