W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informatyka (wrzesień 2020 r.)

Temat 1. Podstawy Scratch – utrwalenie wiadomości

Przypomnę sobie jak korzystać ze Scratch w przeglądarce internetowej. Utrwalę podstawy programowania w Scratch.

  • Jeśli jeszcze nie masz konta na platformie scratch.mit.edu – dołącz do Scratch. Wykorzystaj poradnik zamieszczony przez Creative Club.

Typ materiału: Tekst

  • Przeczytaj lekcję z Epodręcznika i wykonaj w Scratchu zawarte w lekcji ćwiczenia. Zwróć uwagę na scenariusz – bez niego napisanie dobrze działającego programu jest trudne.

Typ materiału: Lekcja z Epodręcznika

  • Obejrzyj materiał z kanału ScratchSPWZ na YouTube.

Typ materiału: Materiał multimedialny

Temat 2. Programowanie – wykorzystanie zmiennych

Dowiem się w jaki sposób wykorzystuje się zmienne.

  • Obejrzyj materiał przygotowany przez Agnieszkę Chołuj.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Przeczytaj lekcję z Epodręcznika – tam również używane są zmienne.

Typ materiału: Lekcja z Epodręcznika

 

{"register":{"columns":[]}}