W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Język angielski (grudzień 2020 r.)

Temat 19. Christmas – turkey Trouble

Poznam słownictwo związane ze świętami Bożego Narodzenia.

  • Zrób część PREPARATION a następnie obejrzyj animację o indyku Trouble. Przećwicz słuchanie ze zrozumieniem. Zagraj w grę utrwalającą słownictwo.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Przeczytaj tekst piosenki i zwróć uwagę na słowa, których nie zrozumiałeś/aś oglądając animację. Wypisz je do zeszytu i w słowniku sprawdź definicję.

Typ materiału: Tekst

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające wiedzę i sprawdzające zrozumienie treści.

Typ materiału: Karta Pracy

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

Temat 20. Christmas – make a sock snowman

Rozszerzę słownictwo związane z Bożym Narodzeniem. Dowiem się jak zrobić bałwanka ze skarpetki.

  • Zrób część PREPARATION a następnie obejrzyj film i dowiedz się jak zrobić bałwana ze skarpetki. Przećwicz słuchanie ze zrozumieniem. Zagraj w gry utrwalającą słownictwo.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Przeczytaj transkrypcję i zwróć uwagę na słowa, których nie zrozumiałeś/aś oglądając film. Wypisz je do zeszytu i w słowniku sprawdź definicję.

Typ materiału: Tekst

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające wiedzę i sprawdzające zrozumienie treści.

Typ materiału: Karta Pracy

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

Temat 21. The Christmas trip: Present continuous – future arrangement

Poznam czas present continuous i dowiem się jak mówić o planach na przyszłość.

  • Zrób część PREPARATION a następnie obejrzyj film i dowiedz się jak o świątecznych planach Kitty. Przećwicz słuchanie ze zrozumieniem. Zagraj w grę utrwalającą słownictwo.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Przeczytaj transkrypcję i zwróć uwagę na słowa, których nie zrozumiałeś/aś oglądając film.

Typ materiału: Tekst

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające wiedzę i sprawdzające zrozumienie treści.

Typ materiału: Karta Pracy

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

Temat 22. Keeping healthy

Dowiem się jakie elementy są ważne dla naszego zdrowia.

  • Zapoznaj się z materiałem i dowiedz się co trzeba robić żeby zachować zdrowie. Kliknij w każdy z 6 elementów i przeczytaj tekst i przećwicz czytanie ze zrozumieniem. Zwróć uwagę na nowe słowa – wypisz je do zeszytu i sprawdź znaczenie w słowniku.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

Temat 23. A good night sleep

Rozszerzę słownictwo związane ze zdrowiem. Dowiem się o dobroczynnym działaniu snu.

  • Posłuchaj wywiadu radiowego o śnie i przećwicz słuchanie ze zrozumieniem.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Przeczytaj transkrypcję i zwróć uwagę na słowa, których nie zrozumiałeś/aś słuchając nagrania.

Typ materiału: Tekst

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające wiedzę i sprawdzające zrozumienie treści.

Typ materiału: Karta Pracy

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

Temat 24. Body tricks – Stop your hand from working

Poznam słownictwo związane z ludzkim ciałem. Dowiem się jak ćwiczyć dłonie.

  • Zrób część PREPARATION a następnie obejrzyj film i dowiedz się jak ćwiczyć dłonie i robić różne sztuczki. Przećwicz słuchanie ze zrozumieniem. Zagraj w grę utrwalającą słownictwo.

Typ materiału: Tekst

  • Przeczytaj transkrypcję i zwróć uwagę na słowa, których nie zrozumiałeś/aś oglądając film. Wypisz je do zeszytu i w słowniku sprawdź definicję.

Typ materiału: Tekst

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające wiedzę i sprawdzające zrozumienie treści.

Typ materiału: Karta Pracy

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

 

{"register":{"columns":[]}}