W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Język angielski (listopad 2020 r.)

Temat 13. Animals in the city

Nauczę się nazw zwierząt żyjących w naszej strefie klimatycznej. Przeczytam artykuł i poznam ciekawostki dotyczące zwierząt żyjących w miastach.

  • Zapoznaj się z materiałem dotyczącym zwierząt żyjących w UK. Zwróć uwagę czy występują tam zwierzęta, których nie ma w Polsce?

Typ materiału: Tekst

  • Przeczytaj tekst opisujący zwierzęta żyjące w mieście i przećwicz czytanie ze zrozumieniem. W zeszycie napisz kilka zdań w odpowiedzi na pytanie: „Which animals do you see in the town or city where you live?”.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające słownictwo oraz sprawdzające zrozumienie treści.

Typ materiału: Karta Pracy

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

Temat 14. Dog understands 1 022 words

Obejrzę materiał wideo i poznam słownictwo związane z zachowaniem psów (B1/B2).

  • Obejrzyj film o psach i przećwicz słuchanie ze zrozumieniem.  Zwróć uwagę na nowe słownictwo.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Przeczytaj transkrypcję i przećwicz czytanie ze zrozumieniem. Zwróć uwagę na słowa, których nie zrozumiałeś słuchając nagrania.

Typ materiału: Tekst

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające zdobytą wiedzę oraz sprawdzające zrozumienie treści.

Typ materiału: Karta Pracy

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

Temat 15. 11 things you never knew about elephants

Obejrzę materiał wideo o słoniach i poznam tematykę związaną z zachowaniem dzikich zwierząt.

  • Obejrzyj film i przećwicz słuchanie ze zrozumieniem. Zwróć uwagę na nowe słownictwo.

Typ materiału: Tekst

  • Przeczytaj transkrypcję i przećwicz czytanie ze zrozumieniem. Zwróć uwagę na słowa, których nie zrozumiałeś słuchając nagrania.

Typ materiału: Tekst

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające słownictwo oraz sprawdzające zrozumienie treści.

Typ materiału: Karta Pracy

  • Zapoznaj się z materiałem i poznaj zwierzęta, które oprócz słoni żyją na sawannie.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

Temat 16. The Life of Pi – book review

Poznam recenzję książki „The Life of Pi”. Przećwiczę pisanie krótkich form wypowiedzi.

  • Przeczytaj recenzję książki „The Life of Pi” i przećwicz czytanie ze zrozumieniem. W zeszycie w co najmniej sześciu zdaniach opisz swoją ulubioną książkę.

Typ materiału: Tekst

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające słownictwo oraz sprawdzające zrozumienie treści.

Typ materiału: Karta Pracy

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

Temat 17. Reading skills – the only thing to fear is…

Przeczytam historię o wydarzeniu na basenie i poznam słownictwo związane z emocjami.

  • Przeczytaj tekst opisujący historię na basenie i przećwicz czytanie ze zrozumieniem. W zeszycie napisz co najmniej sześć zdań w odpowiedzi na pytanie: „What do you think really happened in the swimming pool?”.

Typ materiału: Tekst

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające słownictwo oraz sprawdzające zrozumienie treści.

Typ materiału: Karta Pracy

  • Obejrzę film i poznam słowa określające emocje.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

Temat 18. Question tags

Poznam zasady stosowania pytań rozłącznych – „question tags” (B1/B2).

  • Obejrzyj animację i zwróć uwagę na krótkie formy pytające na końcu zdań – „question tags”. Przećwicz słuchanie ze zrozumieniem.

Typ materiału: Ćwiczenie interaktywne

  • Przeczytaj transkrypcję i przećwicz czytanie ze zrozumieniem. Zwróć uwagę na słowa, których nie zrozumiałeś słuchając nagrania.

Typ materiału: Tekst

  • Obejrzyj animację jeszcze raz, następnie przeczytaj dialog, zwróć uwagę na „question tags”.

Typ materiału: Tekst

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające zdobytą wiedzę oraz sprawdzające zrozumienie treści animacji i zasad stosowania „question tags”.

Typ materiału: Ćwiczenie interaktywne

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

 

{"register":{"columns":[]}}