W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Plan lekcji 1-5.06.2020

Poniedziałek, 1 czerwca

1. Język polski
Temat: Uśmiech wart tysiąca słów, czyli jak się porozumiewamy

Poćwiczę umiejętność rozpoznawania niewerbalnych środków komunikowania się, będę nazywać i opisywać uczucia oraz emocje.

2. Język angielski
Temat: At the airport

Wysłucham dwa razy nagranej rozmowy na lotnisku, przećwiczę słuchanie ze zrozumieniem (materiał do zajęć 1). Wykonam ćwiczenie i wybiorę prawidłową odpowiedź „true/false” (materiał do zajęć 1). Wysłucham dialogu, wykonam ćwiczenia, uzupełnię prawidłowo dialog z materiał do zajęć 2. Obejrzę materiał na temat lotniska: wybiorę sześć nowych słów i zapiszę je w zeszycie wraz z tłumaczeniem na język polski. 

 3. Matematyka
Temat: Mnożenie i dzielenie liczb całkowitych. Wprowadzenie

Na tej lekcji nauczę się, jak mnożyć i dzielić liczby całkowite.

4. Technika
Temat: Origami 

Dowiem się, czym jest origami, skąd pochodzi i samodzielnie wykonam z papieru pracę origami (kota lub dinozaura).

Wtorek, 2 czerwca

1. Język polski
Temat: Bohaterowie naszych lektur – czy chcielibyśmy mieć takich przyjaciół?    

Utrwalę umiejętności związane z charakterystyką i oceną bohaterów literackich i filmowych.

2. Muzyka
Temat: Gatunki i style muzyczne

Na tej lekcji poznam klasyfikację gatunkową muzyki oraz style muzyki młodzieżowej.

3. Geografia
Temat: Stepy

Nauczę się: opisywać, gdzie występuje step i czym się charakteryzuje; opisywać warunki klimatyczne, w jakich istnieją stepy; omawiać znaczenie gospodarcze stepów w przeszłości i współcześnie.

4. Matematyka
Temat: Mnożenie i dzielenie liczb całkowitych. Utrwalenie i powtórzenie

Na tej lekcji utrwalę wiedzę z zakresu mnożenia i dzielenia liczb całkowitych.

Środa, 3 czerwca

1. Język polski
Temat: Jestem znawcą legend!

Przypomnę sobie legendy poznane w klasie 5, utrwalę wiedzę na temat ich bohaterów.

2. Język angielski
Temat: Health problem

Przeczytam tekst i wykonam ćwiczenie, wybierając prawidłową odpowiedź „true/false” (materiał do zajęć 1). Obejrzę materiał i zapiszę w zeszycie nowe słowa (nazwy dolegliwości) wraz z ich tłumaczeniem na język polski (materiał do zajęć 2). Wykonam ćwiczenie w formacie .pdf (materiał do zajęć 3).

3. Historia
Temat: Co jadali nasi przodkowie?

Zastanowię się, co mogło być podane na średniowiecznej uczcie.

4. Matematyka
Temat: Prostopadłościany i sześciany

Na tej lekcji będę się uczyć na temat prostopadłościanów i sześcianów.

Czwartek, 4 czerwca

1. Język polski
Temat: Tajemnica śpiących rycerzy

Poznam i zinterpretuję podanie Jana Kasprowicza „O śpiących rycerzach w Tatrach”, poznam definicję „wątku”, zastanowię się nad kondycją świata i możliwymi zmianami.

2. Biologia
Temat: Poznawanie świata organizmów

Nauczę się: wymieniać źródła wiedzy biologicznej; opisywać etapy planowania obserwacji biologicznej i eksperymentu biologicznego; planować, prowadzić i dokumentować obserwację biologiczną; formułować wnioski na podstawie wyników obserwacji i doświadczeń.

3. Matematyka
Temat: Przykłady graniastosłupów prostych

Na tej lekcji będę się uczyć na temat graniastosłupów prostych.

4. Informatyka
Temat. Konsekwencje zagrożeń w internecie i sposoby ich unikania 

Dowiem się, jakie niebezpieczeństwa czekają na mnie w sieci, jeśli będę nieuważnie z niej korzystać.

Piątek, 5 czerwca

1. Język polski
Temat: Książka czy film?

Zastanowię się, czy lepiej przeczytać lekturę, czy obejrzeć adaptację powieści.

2. Język angielski
Temat: Computers

Przeczytam notatkę o komputerach i zapiszę w zeszycie nowe słowa wraz z tłumaczeniem na język polski (materiał do zajęć 1). Wykonam ćwiczenia w formacie .pdf sprawdzające rozumienie tekstu (materiał do zajęć 2). Obejrzę materiał na temat używania komputerów w różnych miejscach. W zeszycie odpowiem na pytanie: “What do you use computers for?”.

3. Plastyka
Temat: Picture book – książka obrazkowa

Nauczę się definiować pojęcie "książka obrazkowa", dowiem się, jaką funkcję ona pełni.
Nauczę się rozpoznawać wybrane sylwetki twórców książek obrazkowych.

4. Historia
Temat: Wirtualna wycieczka – Zamek w Bobolicach

Obejrzę film “Szlak orlich gniazd” i zwiedzę zamek w Bobolicach.

{"register":{"columns":[]}}