W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Plan lekcji 8-12.06.2020

Poniedziałek, 8 czerwca

1. Język polski 
Temat: Świat wokół nas

Przedstawię walory kulturowe najbliższego otoczenia, np. dzielnicy, w której mieszkam.
Poćwiczę umiejętność zbierania informacji.

2. Język angielski
Temat: Talking about likes and dislikes

Przeczytam tekst, zanotuję słowa, których nie znam i sprawdzę ich znaczenie. Rozwiążę quiz zawarty materiale do zajęć nr 1 (true/false). Wysłucham wykładu z materiału do zajęć nr 2 i zanotuję rzeczy lubiane przez osoby wymienione w materiale, rozwiążę test (materiał do zajęć 2). Powtórzę czas Present Simple, wypełniając ćwiczenie z materiału do zajęć nr 3.

3. Geografia
Temat: Piętra roślinne w górach

Nauczę się: omawiać związek między wysokością nad poziomem morza a warunkami klimatycznymi; wymieniać piętra roślinne w górach; opisywać roślinność w poszczególnych piętrach; przyporządkowywać wybrane gatunki zwierząt do pięter roślinnych.

4. Matematyka
Temat: Liczby na co dzień – powtórzenie wiadomości. Kalendarz i czas

Na tej lekcji powtórzę wiedzę z zakresu prostych obliczeń zegarowych i kalendarzowych.

Wtorek, 9 czerwca

1. Język polski
Temat: Czy śmiech jest lekiem na całe zło?

Poznam i zinterpretuję wiersz „Modlitwa o śmiech” Adama Ziemianina, zastanowię się, czy
śmiech może być obroną przed współczesnym światem.

2. Historia
Temat: Ignacy Łukasiewicz

Poznam polskiego twórcę przemysłu naftowego.

3. Matematyka
Temat: Liczby na co dzień – powtórzenie wiadomości. Jednostki długości i jednostki masy

Na tej lekcji powtórzę wiedzę z zakresu prawidłowego stosowania jednostek długości oraz masy.

4. Technika
Temat: Sztuczna inteligencja

Dowiem się, czym jest sztuczna inteligencja i jak jest ona wykorzystywana.

Środa, 10 czerwca

1. Język polski
Temat: Nad przepaścią

Poznam wiersz Tadeusza Różewicza „Przepaść”, wskażę sytuacje z życia codziennego
analogiczne do historii przedstawionej w wierszu.

2. Język angielski
Temat: Shopping in Liverpool

Przeczytam materiał do zajęć nr 1 i wypiszę zwroty lub słowa, których nie znam i sprawdzę ich znaczenie. W zeszycie ułożę z nimi pięć zdań. Po zapoznaniu się z materiałem, odpowiem na pytania (Reading Comprehension). Po przeczytaniu jeszcze raz tekstu spróbuję uzupełnić prawidłowo brakujące słowa (w zakładce Writing).

3. Plastyka
Temat: Ważne dzieła współczesnej architektury polskiej

Nauczę się rozpoznawać wybrane, ważne dla dorobku kultury sylwetki twórców polskiej architektury współczesnej. Nauczę się analizować porównawczo wybrane dzieła architektoniczne.

4. Matematyka
Temat: Liczby na co dzień – powtórzenie wiadomości. Skala na planach i mapach

Na tej lekcji powtórzę wiedzę z zakresu obliczania rzeczywistej długość odcinka, gdy dana jest jego długość w skali, oraz długości odcinka w skali, gdy dana jest jego rzeczywista długość.

Piątek, 12 czerwca

1. Język polski
Temat: Zagrożona cywilizacja?

Porównam życie dzisiejsze do tego sprzed 500 lat, ocenię zmiany, jakie zaszły, poznam i
zinterpretuję wiersze Stanisława Grochowiaka i Kazimierza Śladewskiego,
poszukam dobrych i złych stron życia na wsi i w mieście.

2. Język angielski
Temat: The School Library

Przeczytam tekst z materiału do zajęć nr 1, zanotuję słowa, zwroty, których nie rozumiem, sprawdzę ich znaczenie. Po przeczytaniu tekstu zrobię ćwiczenia zawarte w tym samym  materiale.

 3. Muzyka
Temat: Kanon rytmiczny

Na tej lekcji dowiem się, czym jest kanon w muzyce.

4. Informatyka
Temat: Projekt programistyczny w Scratch – automat biletowy

Stworzę projekt automatu biletowego w Scratch.

{"register":{"columns":[]}}