W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rekrutacja do szkół II stopnia - wyniki i ważne informacje

28.05.2024

Grafika przedstawiająca zmodyfikowane fragmenty logo szkoły, w którym są chorągiewki nutek, dokładnie sześćdziesięcioczwórek w czterech kolorach - zielony, żółty, niebieski i czerwony. Modyfikacja chorągiewek polega na tym, że są bardzo przedłużone w falujący sposób.


Szanowni Państwo,

z przyjemnością informujemy, że już dzisiaj możemy opublikować wyniki rekrutacji do szkół II stopnia na rok szkolny 2024/2025.
Wyniki dostępne są dla Państwa przy wejściu głównym w gablotach po prawej stronie.

Poniżej zamieszczmy bardzo ważne informacje związane z rekrutacją.

 


WAŻNE INFORMACJE


Prosimy o zapoznanie się z następującymi informacjami:

Do 5 czerwca 2024 r. należy przesłać podpisany skan deklaracji o podjęciu nauki w szkole na adres kancelaria@miodowa.edu.pl.
Druk deklaracji dostępny jest poniżej.


Do dnia 12 lipca 2024 r. kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia do klasy pierwszej OSM II st. im. Z. Brzewskiego, OSM II st. im. M. Sawy mają obowiązek dostarczenia następujących dokumentów:

  1. świadectwa ukończenia ósmej klasy szkoły podstawowej lub ósmej klasy ogólnokształcącej szkoły muzycznej I stopnia 
  2. zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty
  3. kserokopii aktu urodzenia lub jego odpisu
  4. zgody na publikację wizerunku ucznia w mediach (druk dostępny poniżej)

Kandydaci do klas wyższych zobowiązani są do złożenia kopii świadectwa potwierdzającego ukończenie klasy programowo niższej w stosunku do klasy, o przyjęcie do której kandydat się ubiegał.

Ww. dokumenty muszą być dostarczone osobiście do kancelarii szkoły. Dopuszczone będą kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez dyrektora szkoły podstawowej do której uczęszczał kandydat.    
Dostarczenie ww. dokumentów jest warunkiem wpisania na listę uczniów szkoły.


Do dnia 12 lipca 2024 r. kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia do  PSM II st. im. J. Elsnera 
mają obowiązek dostarczenia następujących dokumentów:

  1. kserokopii aktu urodzenia
  2. zgody na publikację wizerunku ucznia w mediach (druk dostępny poniżej)
  3. kopii świadectwa potwierdzającego ukończenie klasy programowo niższej w stosunku do klasy, o przyjęcie do której kandydat się ubiegał (dotyczy kandydatów do klas wyższych)

Ww. dokumenty muszą być dostarczone osobiście do kancelarii szkoły. Dopuszczone będą kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez dyrektora szkoły do której uczęszczał kandydat.


ZDJĘCIA DO DOKUMENTÓW
Zdjęcia legitymacyjne (2 szt.) należy dostarczyć po rozpoczęciu roku szkolnego 2024/2025 do dnia 10 września 2024 r.

 


Materiały

Deklaracja 2024
Deklaracja​_2024.pdf 0.38MB
Zgoda
Zgoda.pdf 0.21MB
{"register":{"columns":[]}}