Dz.U./S S248 26/12/2023 785404-2023-PL 1 / 14 Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:785404-2023:TEXT:PL:HTML Polska-Ławki: Usługi leśnictwa 2023/S 248-785404 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Wyniki postępowania Usługi Podstawa prawna: Dyrektywa 2014/24/UE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1) Nazwa i adresy Oficjalna nazwa: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo ŁukówKrajowy numer identyfikacyjny: 012567186Adres pocztowy: ŁukówMiejscowość: Ławki 56Kod NUTS: PL814 LubelskiKod pocztowy: 21-400Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Kazimierz Żmuda, Jacek Barej. E-mail: lukow@warszawa.lasy.gov.pl Tel.: +48 257982241Faks: +48 257982273Adresy internetowe: Główny adres: https://lukow.warszawa.lasy.gov.pl/ Adres profilu nabywcy: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-lukow I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej Inny rodzaj: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej I.5) Główny przedmiot działalności Inna działalność: gospodarka leśna Sekcja II: Przedmiot II.1) Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1) Nazwa: Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Łuków w roku 2024. Numer referencyjny: Z.270.1.2023 II.1.2) Główny kod CPV 77200000 Usługi leśnictwa II.1.3) Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1356 – „Ustawa o 26/12/2023S248 https://ted.europa.eu/TED 1 / 14 Dz.U./S S248 26/12/2023 785404-2023-PL 2 / 14 lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna oraz utrzymania obiektów leśnych, nasiennictwa i selekcji, ubocznego użytkowania lasu oraz prace szkółkarskie, do wykonania na terenie Nadleśnictwa Łuków w roku 2024. Przedmiot zamówienia został podzielony na części („Pakiet”) Pakiet I – leśnictwa: Sarnów, Kujawy, Wojcieszków, Gułów, Korwin Stoczek; Pakiet II – leśnictwa: Kryńszczak, Dąbrówka, Nowinki, Jagodne, Jata, Róża, Ławki; Pakiet III – leśnictwo: Ławki. II.1.6) Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak II.1.7) Całkowita wartość zamówienia (bez VAT) Wartość bez VAT: 15 025 760.42 PLN II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Pakiet I – leśnictwa: Sarnów, Kujawy, Wojcieszków, Gułów, Korwin Stoczek. Część nr: 1 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 77200000 Usługi leśnictwa II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL814 Lubelski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Leśnictwa: Sarnów, Kujawy, Wojcieszków, Gułów, Korwin Stoczek. II.2.4) Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1356 – „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna oraz utrzymania obiektów leśnych, nasiennictwa i selekcji, ubocznego użytkowania lasu oraz prace szkółkarskie, do wykonania na terenie Nadleśnictwa Łuków w roku 2024.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna oraz utrzymania obiektów leśnych, nasiennictwa i selekcji, ubocznego użytkowania lasu oraz prace szkółkarskie wynikające z Załącznika nr 2 do SWZ, na który składają się: Załącznik nr 2.1. – planowany rozmiar prac; Załącznik nr 2.2. - szczegółowy rozmiar prac według grup czynności, czynności i lokalizacji; Załącznik nr 2.3.1. – charakterystyka leśnictwa w zakresie pozyskania drewna; Załącznik nr 2.3.2. – układ sortymentowy pozyskania drewna w leśnictwie; Załącznik nr 2.3.3. – zestawienie odległości i warunków zrywki drewna; Załącznik nr 2.3.4. – zestawienie pozycji z dodatkowymi utrudnieniami w zakresie pozyskania i zrywki; Załącznik nr 2.3.5. – zestawienie pozycji nieudostępnionych dla pozyskania maszynowego; Załącznik nr 2.3.6. – informacja o optymalnej technologii pozyskania drewna (potencjał); Załącznik nr 2.4.1. - informacja o charakterze pielęgnacji lasu (strefy dla wykaszania chwastów); Załącznik nr 2.4.2. - zestawienie pozycji nieudostępnionych do odnowień wykonywanych przy pomocy sadzarki. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Cena II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: 26/12/2023S248 https://ted.europa.eu/TED 2 / 14 Dz.U./S S248 26/12/2023 785404-2023-PL 3 / 14 W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, której łączna wartość nie będzie przekraczała 30 % Wynagrodzenia z dnia zawarcia Umowy, zgodnie z §11 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 12 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym prowadzeniem gospodarki leśnej, (2) zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę (na Obszarze Realizacji Pakietu). II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Szacunkowa wartość zamówienia składa się z: Wartości podstawowej zamówienia. Wartości 30 % opcji od podstawowego zamówienia. Wartości 50 % zamówienia uzupełniającego od zamówienia podstawowego z opcją.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Pakiet II – leśnictwa: Kryńszczak, Dąbrówka, Nowinki, Jagodne, Jata, Róża, Ławki. Część nr: 2 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 77200000 Usługi leśnictwa II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL814 Lubelski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Leśnictwa: Kryńszczak, Dąbrówka, Nowinki, Jagodne, Jata, Róża, Ławki. II.2.4) Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1356 – „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna oraz utrzymania obiektów leśnych, nasiennictwa i selekcji, ubocznego użytkowania lasu oraz prace szkółkarskie, do wykonania na terenie Nadleśnictwa Łuków w roku 2024.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, S24826/12/2023 https://ted.europa.eu/TED 3 / 14 Dz.U./S S248 26/12/2023 785404-2023-PL 4 / 14 pozyskania i zrywki drewna oraz utrzymania obiektów leśnych, nasiennictwa i selekcji, ubocznego użytkowania lasu oraz prace szkółkarskie wynikające z Załącznika nr 2 do SWZ, na który składają się: Załącznik nr 2.1. – planowany rozmiar prac; Załącznik nr 2.2. - szczegółowy rozmiar prac według grup czynności, czynności i lokalizacji; Załącznik nr 2.3.1. – charakterystyka leśnictwa w zakresie pozyskania drewna; Załącznik nr 2.3.2. – układ sortymentowy pozyskania drewna w leśnictwie; Załącznik nr 2.3.3. – zestawienie odległości i warunków zrywki drewna; Załącznik nr 2.3.4. – zestawienie pozycji z dodatkowymi utrudnieniami w zakresie pozyskania i zrywki; Załącznik nr 2.3.5. – zestawienie pozycji nieudostępnionych dla pozyskania maszynowego; Załącznik nr 2.3.6. – informacja o optymalnej technologii pozyskania drewna (potencjał); Załącznik nr 2.4.1. - informacja o charakterze pielęgnacji lasu (strefy dla wykaszania chwastów); Załącznik nr 2.4.2. - zestawienie pozycji nieudostępnionych do odnowień wykonywanych przy pomocy sadzarki. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Cena II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, której łączna wartość nie będzie przekraczała 30 % Wynagrodzenia z dnia zawarcia Umowy, zgodnie z §11 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 12 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym prowadzeniem gospodarki leśnej, (2) zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę (na Obszarze Realizacji Pakietu). II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Szacunkowa wartość zamówienia składa się z: Wartości podstawowej zamówienia. Wartości 30 % opcji od podstawowego zamówienia. Wartości 50 % zamówienia uzupełniającego od zamówienia podstawowego z opcją.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. II.2) Opis S24826/12/2023 https://ted.europa.eu/TED 4 / 14 Dz.U./S S248 26/12/2023 785404-2023-PL 5 / 14 II.2.1) Nazwa: Pakiet III – leśnictwo: Ławki. Część nr: 3 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 77200000 Usługi leśnictwa II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL814 Lubelski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Leśnictwo: Ławki. II.2.4) Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1356 – „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna oraz utrzymania obiektów leśnych, nasiennictwa i selekcji, ubocznego użytkowania lasu oraz prace szkółkarskie, do wykonania na terenie Nadleśnictwa Łuków w roku 2024.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna oraz utrzymania obiektów leśnych, nasiennictwa i selekcji, ubocznego użytkowania lasu oraz prace szkółkarskie wynikające z Załącznika nr 2 do SWZ, na który składają się: Załącznik nr 2.1. – planowany rozmiar prac; Załącznik nr 2.2. - szczegółowy rozmiar prac według grup czynności, czynności i lokalizacji; Załącznik nr 2.3.1. – charakterystyka leśnictwa w zakresie pozyskania drewna; Załącznik nr 2.3.2. – układ sortymentowy pozyskania drewna w leśnictwie; Załącznik nr 2.3.3. – zestawienie odległości i warunków zrywki drewna; Załącznik nr 2.3.4. – zestawienie pozycji z dodatkowymi utrudnieniami w zakresie pozyskania i zrywki; Załącznik nr 2.3.5. – zestawienie pozycji nieudostępnionych dla pozyskania maszynowego; Załącznik nr 2.3.6. – informacja o optymalnej technologii pozyskania drewna (potencjał); Załącznik nr 2.4.1. - informacja o charakterze pielęgnacji lasu (strefy dla wykaszania chwastów); Załącznik nr 2.4.2. - zestawienie pozycji nieudostępnionych do odnowień wykonywanych przy pomocy sadzarki. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Cena II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, której łączna wartość nie będzie przekraczała 30 % Wynagrodzenia z dnia zawarcia Umowy, zgodnie z §11 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 26/12/2023S248 https://ted.europa.eu/TED 5 / 14 Dz.U./S S248 26/12/2023 785404-2023-PL 6 / 14 12 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym prowadzeniem gospodarki leśnej, (2) zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę (na Obszarze Realizacji Pakietu). II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Szacunkowa wartość zamówienia składa się z: Wartości podstawowej zamówienia. Wartości 30 % opcji od podstawowego zamówienia. Wartości 50 % zamówienia uzupełniającego od zamówienia podstawowego z opcją.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Sekcja IV: Procedura IV.1) Opis IV.1.1) Rodzaj procedury Procedura otwarta IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie IV.2) Informacje administracyjne IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2022/S 239-690582 IV.2.8) Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów IV.2.9) Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego Sekcja V: Udzielenie zamówienia Zamówienie nr: Pakiet I – leśnictwa: Sarnów, Kujawy, Wojcieszków, Gułów, Korwin Stoczek. Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Łuków w roku 2024. Nr postępowania: Z.270.1.2023. PAKIET NR I – leśnictwa : Sarnów, Kujawy, Wojcieszków, Gułów, Korwin, Stoczek . Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak V.2) Udzielenie zamówienia V.2.1) Data zawarcia umowy: 21/12/2023 V.2.2) Informacje o ofertach 26/12/2023S248 https://ted.europa.eu/TED 6 / 14 Dz.U./S S248 26/12/2023 785404-2023-PL 7 / 14 Liczba otrzymanych ofert: 1 Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Robert Ciechański prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Zakład Usług Leśnych i Szkółkarskich Robert Ciechański z siedzibą w Gułowie 112, 21-412 Adamów. Krajowy numer identyfikacyjny: NIP 825-101-30-33; REGON 710342490Miejscowość: GułówKod NUTS: PL814 LubelskiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Jolanta Sprawka prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Sprawka Leszek Zakład Usługi Leśnych i Szkółkarskich z siedzibą w Hordzieżka 9 A, 21-412 Adamów wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 825-144-13-32; REGON 060234Miejscowość: HordzieżkaKod NUTS: PL814 LubelskiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Tadeusz Wachnik prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Tadeusz Wachnik z siedzibą w Konorzadka 41 A, 21-412 Adamów wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 825-123-25-39; REGON 710390738Miejscowość: KonorzadkaKod NUTS: PL814 LubelskiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Jan Borkowski prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Borkowski Jan Zakład Usług Leśnych z siedzibą w Turzystwo 94, 21-412 Adamów wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 825-110-61-25; REGON 710514376Miejscowość: TurzystwoKod NUTS: PL814 LubelskiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Andrzej Wrzosek prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Usługi Leśne Andrzej Wrzosek z siedzibą w Hordzieżka 8, 21-412 Adamów wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 825-104-32-06; REGON 360325646Miejscowość: HordzieżkaKod NUTS: PL81 LubelskiePaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy S24826/12/2023 https://ted.europa.eu/TED 7 / 14 Dz.U./S S248 26/12/2023 785404-2023-PL 8 / 14 Oficjalna nazwa: Zenon Bojanek prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Zakład Usług Leśnych i Remontowych Zenon Bojanek z siedzibą w Zalesiu 96 B, 21-400 Łuków wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 825-106-38-58; REGON 710539442Miejscowość: ZalesieKod NUTS: PL814 LubelskiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Andrzej Adamelak prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Usługi Leśne Adamelak Andrzej z siedzibą w Sarnowie 58, 21-421 Tuchowicz wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 825-171-43-56; REGON 060350791Miejscowość: SarnówKod NUTS: PL814 LubelskiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Piotr Kruk prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Piotr Kruk „ Usługi Leśne” z siedzibą w Radoryżu Smolanym 69, 21-470 Krzywda wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 825-172-02-33; REGON 030643335Miejscowość: Radoryż SmolanyKod NUTS: PL814 LubelskiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Marzena Piszcz prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą F.H.U. Marzena Piszcz z siedzibą w Krzywdzie, 21-470 Krzywda, ul Strażacka 14 wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 825-119-84-98; REGON 061706110Miejscowość: KrzywdaKod NUTS: PL81 LubelskiePaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Dariusz Piszcz prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Piszcz Dariusz z siedzibą w Krzywdzie, 21-470 Krzywda, ul Wiejska 12 wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 825-165-22-30; REGON 060281475Miejscowość: KrzywdaKod NUTS: PL814 LubelskiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy S24826/12/2023 https://ted.europa.eu/TED 8 / 14 Dz.U./S S248 26/12/2023 785404-2023-PL 9 / 14 Oficjalna nazwa: Damian Ciechański prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Zakład Usługowo Handlowy z siedzibą w Gułowie 112, 21-412 Adamów wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 825-218-73-67; REGON 384691191Miejscowość: GułówKod NUTS: PL814 LubelskiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Mirosław Mućka prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą ZUL Mućka Mirosław z siedzibą w Fiukówce 92, 21-470 Krzywda, wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 825-141-23-71; REGON 710393010Miejscowość: FiukówkaKod NUTS: PL814 LubelskiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Całkowita końcowa wartość umowy/części: 6 306 815.36 PLN V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa Sekcja V: Udzielenie zamówienia Zamówienie nr: PAKIET NR II – leśnictwa: Kryńszczak, Dąbrówka, Nowinki, Jagodne, Jata, Róża, Ławki. Część nr: II Nazwa: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Łuków w roku 2024. Nr postępowania: Z.270.1.2023. PAKIET NR II – leśnictwa: Kryńszczak, Dąbrówka, Nowinki, Jagodne, Jata, Róża, Ław Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak V.2) Udzielenie zamówienia V.2.1) Data zawarcia umowy: 20/12/2023 V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1 Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Gabriel Smarkala prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Usługi Leśne Gabriel Smarkala z siedzibą w Gręzówka Kolonia 10 6A, 21-400 Łuków, wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 922-254-87-95; REGON 060698198Miejscowość: Gręzówka KoloniaKod NUTS: PL814 LubelskiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy S24826/12/2023 https://ted.europa.eu/TED 9 / 14 Dz.U./S S248 26/12/2023 785404-2023-PL 10 / 14 Oficjalna nazwa: Sławomir Kryjer prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Sławomir Kryjer Zakład Usług Leśnych z siedzibą w Zalesiu 91 B, 21-400 Łuków wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 825-145-10-98; REGON 060370983Miejscowość: ZalesieKod NUTS: PL814 LubelskiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Janusz Budziak prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Zakład Usług Leśnych Janusz Budziak z siedzibą w Jedlance, ul. Partyzantów 50, 21-450 Stoczek Łukowski wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 825-108-64-63. Miejscowość: JedlankaKod NUTS: PL814 LubelskiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Marcin Konstanty prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą FHU Konstanty Marcin z siedzibą w Kępkach 9, 21-307 Ulan-Majorat wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 538-161-25-98; REGON 030295182Miejscowość: KępkiKod NUTS: PL814 LubelskiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Kamil Kępka prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Kamil Kępka” DRWAL ZAMOSTOWY” z siedzibą w Przyworach Małych 1A, 08-113 Domanice wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 821-234-63-80; REGON 141040504Miejscowość: Przywory MałeKod NUTS: PL925 SiedleckiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Andrzej Stępniewski prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Zakład Usług Leśnych Stępniewski Andrzej z siedzibą w Józefowie 67, 21-421 Tuchowicz wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 825-197-56-83; REGON 060299802Miejscowość: JózefówKod NUTS: PL814 LubelskiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Dariusz Sylwester Romańczyk prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Dariusz Sylwester Romańczyk „ Zakład Usług Leśnych i Remontowych” z siedzibą w Żdżarach 30, 21-400 Łuków S24826/12/2023 https://ted.europa.eu/TED 10 / 14 Dz.U./S S248 26/12/2023 785404-2023-PL 11 / 14 wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIPMiejscowość: ŻdżaryKod NUTS: PL814 LubelskiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Józef Niedziółka prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Józef Niedziółka Usługi Leśne z siedzibą w Kopciach 49 A, 08-113 Domanice wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 821-103-52-29; REGON 710341131Miejscowość: KopcieKod NUTS: PL814 LubelskiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Tadeusz Rombel prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Tadeusz Rombel Usługi Leśne z siedzibą w Emilianówka 64, 08-113 Domanice wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 821-131-95-53; REGON 711876934Miejscowość: EmilianówkaKod NUTS: PL925 SiedleckiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Kazimierz Sawicki prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Sawicki Kazimierz Usługi Leśne z siedzibą w Domanicach 15, 08-113 Domanice wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 821-103-26-62; REGON 710340798Miejscowość: DomaniceKod NUTS: PL925 SiedleckiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Zdzisław Wyrębek prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Wyrębek Zdzisław Usługi Leśne z siedzibą w Przyworach Dużych 94, 08-113 Domanice wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 821-104-34-76; REGON 710340858Miejscowość: Przywory DużeKod NUTS: PL925 SiedleckiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Grzegorz Zając prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Zając Grzegorz Usługi leśne z siedzibą w Kopciach 37 A, 08-113 Domanice wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 821-103-03-38; REGON 71034084Miejscowość: KopcieKod NUTS: PL925 SiedleckiPaństwo: Polska S24826/12/2023 https://ted.europa.eu/TED 11 / 14 Dz.U./S S248 26/12/2023 785404-2023-PL 12 / 14 Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Całkowita końcowa wartość umowy/części: 8 118 532.26 PLN V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa Sekcja V: Udzielenie zamówienia Zamówienie nr: Pakiet III – leśnictwo: Ławki. Część nr: III Nazwa: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Łuków w roku 2024. Nr postępowania: Z.270.1.2023. PAKIET NR III – leśnictwo : Ławki Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak V.2) Udzielenie zamówienia V.2.1) Data zawarcia umowy: 15/12/2023 V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1 Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: ZAKŁAD USŁUG LESNYCH, Danuta Anna Jastrzębska z siedzibą w Krynce, nr 298 B, 21-400 Łuków („Wykonawca”) wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 8251924728; REGON 030925861. Miejscowość: KrynkaKod NUTS: PL814 LubelskiPaństwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Całkowita końcowa wartość umowy/części: 592 628.88 PLN V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.3) Informacje dodatkowe: VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: WarszawaMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-672Państwo: PolskaE-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 26/12/2023S248 https://ted.europa.eu/TED 12 / 14 Dz.U./S S248 26/12/2023 785404-2023-PL 13 / 14 19. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY. 19.1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów PZP, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX PZP tj. odwołanie i skarga do sądu. Postępowanie odwoławcze uregulowane zostało w przepisach art. 506-578 PZP, a postępowanie skargowe w przepisach art. 579-590 PZP. 19.2. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami PZP czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie PZP; 3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie PZP, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany. 19.3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 19.4. Odwołanie wnosi się w terminie: (a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, (b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. (a). 19.5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej. 19.6. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 19.4. i 19.5 SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 19.7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP, stronom oraz uczestnikom postępowania przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej lub postanowienia Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.), jest równoznaczne z jej wniesieniem. . VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań 26/12/2023S248 https://ted.europa.eu/TED 13 / 14 Dz.U./S S248 26/12/2023 785404-2023-PL 14 / 14 Oficjalna nazwa: Departament Odwolan UrzeduAdres pocztowy: WarszawaMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21/12/2023 26/12/2023S248 https://ted.europa.eu/TED 14 / 14