W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie Ambasady RP w Abu Zabi o przeznaczeniu do przekazania zbędnych i zużytych składników majątku ruchomego

21.05.2024

Ambasada RP w Abu Zabi informuje o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego przeznaczonych do nieodpłatnego przekazania innej jednostce administracji publicznej na realizację zadań publicznych, darowizny lub sprzedaży.

Stosownie do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa, z uwzględnieniem zmian wprowadzonych Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2021 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa, Ambasada RP w Abu Zabi informuje o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego przeznaczonych do nieodpłatnego przekazania innej jednostce administracji publicznej na realizację zadań publicznych, darowizny lub sprzedaży.

Wykaz składników majątkowych uznanych za zbędne lub zużyte znajduje się w załączniku nr 1 do ogłoszenia.

Nieodpłatne przekazanie może nastąpić jedynie na wniosek podmiotów wymienionych w § 38 ust. 1 oraz § 39 w/w rozporządzenia. Wzór wniosku o nieodpłatne przekazanie zamieszczony został w załączniku nr 2 do ogłoszenia.

Jednostki organizacyjne lub osoby fizyczne zainteresowane nabyciem poszczególnych składników majątku wymienionych w załączniku nr 1, mogą składać pisemne oferty zawierające:

  • imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta, numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail (według załączonego wzoru – załącznik nr 3);
  • oferowaną cenę, nie niższą niż cena wywoławcza i warunki jej zapłaty;
  • oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu lub, że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin;
  • oświadczenie dot. przetwarzania danych osobowych (RODO) na wzorze określonym w załączniku nr 4 dołączonym do niniejszego ogłoszenia.

Decydującą przesłanką przy zagospodarowaniu zbędnych lub zużytych składników majątku Ambasady RP w Abu Zabi w drodze sprzedaży będzie najwyższa cena zaproponowana za poszczególne składniki majątku. W przypadku, gdy co najmniej 2 dwóch oferentów zaproponuje tę samą cenę za dany składnik majątku, pomiędzy tymi oferentami Ambasada może przeprowadzić dodatkowo aukcję.

Warunkiem przejęcia składnika rzeczowego majątku przez nabywcę jest uiszczenie ceny nabycia.

Wniosek o nieodpłatne przekazanie składnika majątku ruchomego na czas nieoznaczony, bez zastrzeżenia obowiązku zwrotu lub oferty zakupu, należy przesyłać do dnia 30 maja 2024 roku na adres:

Embassy of the Republic of Poland

Delma 13/Karama 14 street

PO box 2334

Abu Dhabi

lub adres e-mail: abudhabi.amb.administracja@msz.gov.pl

 

Składniki majątku można oglądać w budynku Ambasady RP w Abu Zabi w godz. od 13.30 - 14.30 w terminie od 23-29.05.2024 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod nr. +971 2 4465200.

Szczegółowych informacji dotyczących rzeczowych składników majątku ruchomego udziela:

Katarzyna Crompton - tel. +971 506 1763 52, e-mail: Katarzyna.crompton@msz.gov.pl

W przypadku gdy dwa podmioty będą zainteresowane otrzymaniem lub nabyciem tego samego składnika majątku, w pierwszej kolejności realizowane będą wnioski o nieodpłatne przekazanie, w następnej wnioski o nabycie w drodze sprzedaży.

W sytuacji, gdy co najmniej dwie jednostki lub organy, o których mowa w § 1 Rozporządzenia będą zainteresowane nieodpłatnym otrzymaniem tego samego składnika majątku, o przydziale decydować będzie kolejność wpływu wniosku oraz analiza potrzeb podmiotu wnioskującego.

Wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z przekazaniem składników majątku ponosi strona przyjmująca. Jednostka przyjmując składniki majątku ruchomego wyraża zgodę i zobowiązuje się do opłacenia wszelkich podatków, ceł i opłat wymaganych przez władze Polski lub innego kraju, do którego trafią po przekazaniu.

Materiały

Załącznik nr 1 - wykaz​_zużytych​_i​_zbędnych​_składników​_majątku​_do​_ogłoszenia
20240521​_PL​_załącznik​_1​_wykaz​_zużytych​_i​_zbędnych​_składników​_majątku​_do​_ogłoszenia.xlsx 0.02MB
Załącznik nr 2 - wniosek​_o​_nieodplatne​_przekazanie
1​_załącznik​_2​_wniosek​_o​_nieodplatne​_przekazanie.docx 0.02MB
Załącznik nr 3 - oferta​_zakupu
1​_załącznik​_3​_oferta​_zakupu.docx 0.02MB
Załącznik nr 4 - RODO
1​_załącznik​_4​_RODO.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.05.2024 12:02 Paulina Kubik
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paulina Kubik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie Ambasady RP w Abu Zabi o przeznaczeniu do przekazania zbędnych i zużytych składników majątku ruchomego 2.0 23.05.2024 10:16 Piotr Wójcik
Ogłoszenie Ambasady RP w Abu Zabi o przeznaczeniu do przekazania zbędnych i zużytych składników majątku ruchomego 1.0 21.05.2024 12:02 Paulina Kubik

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}