W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie znak: DOK-3.7700.42.2024.EP

13.11.2024

Na podstawie art. 401 ust. 3, 4 i 8 oraz art. 397 ust. 2 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U. z 2024 r. poz. 1087, z późn. zm.) Minister Infrastruktury zawiadamia o wszczęciu na wniosek Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, zwanego dalej „PGW WP”, postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwoleń wodnoprawnych na:

  1. usługę wodną, tj. trwałe odwadnianie wykopów budowlanych,
  2. wykonanie urządzenia wodnego, tj. jazu w km 8+540 rzeki Słudwi,
  3. wykonanie i likwidację tymczasowych urządzeń wodnych tj. grodzy na górnym i dolnym stanowisku projektowanego jazu, a także kanału obiegowego,

niezbędnych dla realizacji zadania pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem decyzji administracyjnych na potrzebę: Budowy jazu w km 8+540 rz. Słudwia”, planowanego na terenie obr. Złaków Kościelny, gm. Zduny, pow. łowicki.

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572), zwanej dalej „Kpa” strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Departamencie Orzecznictwa i Kontroli Gospodarowania Wodami Ministerstwa Infrastruktury, ul. Nowy Świat 6/12, Warszawa, od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 – 15.00, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym
pod numerem telefonu: 22 522 56 80 oraz uzupełnić zebrany materiał dowodowy w sprawie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Wnioski, uwagi i wyjaśnienia w przedmiotowej sprawie strony zainteresowane prowadzonym postępowaniem mogą także przesłać do Ministra Infrastruktury na adres: Ministerstwo Infrastruktury, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa.

Informuję, iż zgodnie z art. 41 § 1 Kpa w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu, w tym adresu elektronicznego.

W razie zaniedbania ww. obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny na podstawie art.41 § 2 Kpa.

Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, tj. od dnia 13 listopada 2024 r.

Materiały

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie znak: DOK-3.7700.42.2024.EP
Obwieszczenie​_o​_wszczęciu​_postępowania​_administracyjnego​_w​_sprawie​_znak​_DOK-37700422024EP.pdf 0.25MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.11.2024 11:20 Adam Bielecki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Ewelina Pierścińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie znak: DOK-3.7700.42.2024.EP 1.0 13.11.2024 11:20 Adam Bielecki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}