Ambasada RP w Lizbonie poszukuje pracownika na stanowisko ds. administracyjno – finansowych
14.02.2023
Ambasada RP w Lizbonie poszukuje pracownika na stanowisko ds. administracyjno – finansowych.
Miejsce pracy: Lizbona, Ambasada RP
Wymiar czasu pracy: 1 etat, wg prawa polskiego
Wybór na stanowisko odbędzie się w drodze konkursu, a zainteresowani proszeni są o składanie wniosków do 24 lutego 2023 r.
Zakres zadań wykonywanych przez pracownika na stanowisku pracy:
- Księgowanie dokumentów w programie finansowo-księgowym;
- Prowadzenie raportów kasowych i bankowych;
- Prowadzenie rozliczeń z tytułu opłat za rozmowy telefoniczne z telefonów stacjonarnych i komórkowych;
- Rozliczanie zobowiązań i należności pracowników.
- Rozliczanie kosztów podróży.
- Przygotowywanie korespondencji w sprawach finansowych.
- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Lupine.
- Prowadzenie kart inwentarzowych pomieszczeń, kart wyposażenia mieszkań i wyposażenia indywidualnego.
- Nanoszenie oznakowania na składniki majątku.
- Prowadzenie teczek osobowych pracowników.
- Uczestniczenie w komisyjnym archiwizowaniu, brakowaniu i niszczeniu akt;
- Prowadzenie rozeznania rynku, zbieranie ofert, negocjowanie warunków zakupu;
- Udział w organizowaniu przyjęć.
Zainteresowani powinni spełniać następujące warunki:
- wykształcenie wyższe lub niepełne wyższe w zakresie księgowości/ekonomii, stosunków międzynarodowych, administracji;
- dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
- biegłą obsługę komputera, w tym programów pakietu MS Office;
- posiadać obywatelstwo polskie.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość języka portugalskiego na poziomie min. B2;
- komunikatywność;
- rzetelność, samodzielność i dobra komunikacja;
- umiejętności związane z organizacją pracy;
- umiejętność obsługi urządzeń wspomagających pracę biurową;
- umiejętność adaptacji i pozytywne nastawienie do pracy w ramach większego zespołu;
- umiejętność pracy pod presją.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- wypełniony kwestionariusz osobowy;
- kopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie;
- kopia dokumentu tożsamości potwierdzającego obywatelstwo polskie lub prawo legalnego pobytu na terytorium Portugalii;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
Termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty w formie elektronicznej prosimy przesyłać do dnia 24.02.2023 r. na adres mailowy: lizbona.amb.sekretariat@msz.gov.pl
W tytule wiadomości podając hasło rekrutacja na stanowisko ds. administracyjno – finansowych.
Ambasada RP w Lizbonie zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Uwaga! Ambasada nie zapewnia zakwaterowania.
Prosimy zainteresowane osoby o przesłanie zgłoszeń wraz z wyrażoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach w celach rekrutacyjnych, zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Klauzula informacyjna RODO
Materiały
Klauzula informacyjnaKlauzula_informacyjna.pdf 0.11MB kwestionariusz osobowy EKN
kwestionariusz_osobowy_EKN.doc 0.14MB