Ambasada RP w Lizbonie poszukuje pracownika na stanowisko ds. obsługi sprzątającej
25.08.2021
Ambasada RP w Lizbonie poszukuje pracownika na stanowisko ds. obsługi sprzątającej
Miejsce pracy: Lizbona, Ambasada RP
Wymiar czasu pracy: ½ etatu miejscowego
Wybór na stanowisko odbędzie się w drodze konkursu, a zainteresowani proszeni są o składanie wniosków do 10 września 2021 r.
Zainteresowani powinni spełniać następujące warunki:
- posiadać obywatelstwo polskie lub prawo legalnego pobytu na terytorium Portugalii z prawem do pracy;
- komunikatywną znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
- zaświadczenie o niekaralności;
- znajomość sprzętu do sprzątania i ogólnych technik czyszczenia;
- dobry stan zdrowia i brak przeciwwskazań do dźwigania ciężkich przedmiotów (do 20 kg).
Wymagania dodatkowe dobrą znajomość języka polskiego w mowie i piśmie:
- komunikatywność;
- podstawowa znajomość języka portugalskiego i/lub angielskiego;
- rzetelność, samodzielność;
- umiejętności związane z organizacją pracy;
- umiejętność zrozumienia i udzielenia odpowiedzi na instrukcje w języku angielskim;
- elastyczność i motywacja do rzetelnego wykonywania obowiązków, wysoki poziom obsługi klienta;
- umiejętność adaptacji i pozytywne nastawienie do pracy w ramach większego zespołu;
- możliwość wykonywania pracy w elastycznych godzinach pracy;
- umiejętność pracy pod presją;
- dobra komunikacja;
Wymagane dokumenty:
- CV ze zdjęciem wraz z listem motywacyjnym;
- kopia dokumentu tożsamości potwierdzającego obywatelstwo polskie lub prawo legalnego pobytu na terytorium Portugalii;
- zaświadczenie o niekaralności;
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
Termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty w formie elektronicznej prosimy przesyłać do dnia 10.09.2021 r. na adres mailowy: lizbona.amb.sekretariat@msz.gov.pl. W tytule wiadomości podając hasło rekrutacja ds. obsługi sprzątającej.
Ambasada RP w Lizbonie zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Uwaga! Ambasada nie zapewnia zakwaterowania.
Prosimy zainteresowane osoby o przesłanie zgłoszeń wraz z wyrażoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach w celach rekrutacyjnych, zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Niniejsza informacja stanowi wykonanie obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”.
- Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, Pani/Pana danych osobowych jest Minister Spraw Zagranicznych z siedzibą w Polsce, w Warszawie, Al. J. Ch. Szucha 23, natomiast wykonującym obowiązki administratora jest Ambasador RP w Belgradzie.
- W MSZ i placówkach zagranicznych powołano Inspektora Ochrony Danych (IOD).
Dane kontaktowe IOD:
adres siedziby: Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa
adres e-mail: iod@msz.gov.pl
- Dane osobowe w postaci wizerunku pracownika utrwalonego na zdjęciu przetwarzane
będą (za zgodą osoby, której dane dotyczą) w celu związanym
ze skutecznym przeprowadzeniem procedury rekrutacji na placówce zagranicznej. - Dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia przez Panią/Pana zgody lub do czasu zakończenia stosunku pracy.
- Dostęp do danych posiadają wyłącznie osoby upoważnione przez Administratora.
- Dane podlegają ochronie na podstawie przepisów RODO i mogą być udostępniane wyłącznie osobom i podmiotom trzecim, które są uprawnione do dostępu do danych na podstawie przepisów prawa. Odrębną kategorię odbiorców, którym mogą być ujawnione dane są podmioty, z którymi MSZ zawarło umowę na świadczenie usług IT, w tym serwisowych/gwarancyjnych dla użytkowanych w urzędzie systemów informatycznych.
- Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
- Osobie, której dane dotyczą, przysługują prawa do kontroli przetwarzania danych określone
w art. 15-19 RODO, w szczególności prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, prawo do usunięcia danych oraz ograniczenia przetwarzania. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę poprzez usunięcie swojego zdjęcia z profilu. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. - Podanie danych jest dobrowolne.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, który będzie miał wpływ na podejmowanie decyzji mogących wywołać skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpłynąć, w tym dane nie będą poddawane profilowaniu.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na adres:
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.