W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy Młodszy asystent/Asystent/Starszy Asystent w Sekcji Nadzoru Epidemiologii

Na niebieskim tle znajduje się biały prostokąt z napisem oferta pracy. Po lewej stronie widać grafikę przedstawiającą głośnik, a po prawej lupkę

Miejsce pracy: Bochnia                                                                 

Adres urzędu: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bochni ul. Konstytucji 3-go Maja 5 

I.   Nazwa stanowiska pracy, wymiar etatu:

1. Młodszy asystent/Asystent/Starszy Asystent w Sekcji Nadzoru Epidemiologii

Młodszy asystent - w związku ze specyfiką stanowiska pracy w Państwowej Inspekcji Sanitarnej wymagane jest od kandydata wykształcenie wyższe mające zastosowanie  w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych na poszczególne stanowiska pracy w stacji sanitarno-epidemiologicznej (Dz.U.2010.48.283), na jednym z wyszczególnionych kierunków: pielęgniarstwo, zdrowie publiczne, farmacja, biologia lub pokrewne– wymagany staż pracy jeden rok.

Asystent - w związku ze specyfiką stanowiska pracy w Państwowej Inspekcji Sanitarnej wymagane jest od kandydata wykształcenie wyższe drugiego stopnia, tytuł zawodowy magister pielęgniarstwa, zdrowie publiczne, farmacji, biologii lub pokrewne mające zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych na poszczególne stanowiska pracy w stacji sanitarno-epidemiologicznej (Dz.U.2010.48.283)– wymagany staż pracy trzy lata.

Starszy asystent - w związku ze specyfiką stanowiska pracy w Państwowej Inspekcji Sanitarnej wymagane jest od kandydata wykształcenie wyższe drugiego stopnia tytuł zawodowy magister pielęgniarstwa, zdrowie publiczne, farmacji, biologii lub pokrewne mające zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych na poszczególne stanowiska pracy w stacji sanitarno-epidemiologicznej (Dz.U.2010.48.283)– wymagany staż pracy pięć lata.

2.wymiar czasu pracy – pełny etat,

3. umowa o prace ma okres próbny – trzy miesiące,

4. liczba wolnych stanowisk – jeden etat.

II.   Wymagania niezbędne:

  • Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących nadzoru nad higieną lecznictwa, nadzoru nad wykonywaniem szczepień ochronnych, postępowania  w opracowaniu zachorowań na choroby zakaźne oraz przepisów związanych z działalnością Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz KPA;
  • Znajomość obsługi komputera oraz obsługi pakietów Office, PowerPoint, na poziomie samodzielnej pracy.
  • Prawo jazdy kat. B/przewóz osób

III. Wymagania dodatkowe/mile widziane:

  • Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych i tajemnicy prawnie chronionej;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Odpowiedzialność, skrupulatność;
  • Odporność na stres;
  • Dyspozycyjność.
  •  

IV.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Realizowanie zadań zapobiegawczych i epidemicznych w nadzorze nad zakładami ochrony zdrowia i innymi obiektami – zgodnie z założonym planem pracy i sytuacją epidemiologiczną;
  • Prowadzenie bieżącego nadzoru sanitarnego nad placówkami ochrony zdrowia poprzez przeprowadzanie kontroli ich stanu sanitarnohigienicznego, ze zwróceniem uwagi  na stosowanie procedur zapobiegających szerzeniu się zakażeń zakładowych oraz spełnienia wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia placówek ochrony zdrowia. Przeprowadzanie kontroli sanitarnych tematycznych, interwencyjnych, doraźnych;
  • Kontrola warunków przeprowadzania skutecznej dezynfekcji, sterylizacji narzędzi, materiałów medycznych i innego sprzętu w nadzorowanych obiektach;
  • Sporządzanie dokumentacji związanej z kontrolą nadzorowanych placówek;
  • Przygotowywanie okresowych i rocznych informacji oceny stanu higieniczno- sanitarnego z nadzorowanych zakładów;
  • Przygotowywanie okresowych i rocznych sprawozdań opisowych i ilościowych z nadzorowanych obiektów oraz planów pracy;
  • Prowadzenie dochodzeń epidemiologicznych w ogniskach chorób zakaźnych w placówkach ochrony zdrowia wg obowiązujących procedur;
  • Prowadzenie postępowania administracyjnego, egzekucyjnego i karno – administracyjnego oraz innych spraw w zakresie administracji państwowej, wynikającej z realizacji zadań;
  • Opiniowanie placówek ochrony zdrowia i prowadzenie dokumentacji z tym związanej.
  • Rozpatrywanie wniosków i interwencji;
  • Prowadzenie systemów w ochronie zdrowia: SEPIS, EPI BAZA, SRWE, EWP3, ROE,RB oraz ESNDS;
  • Inicjowanie i wytyczanie kierunków przedsięwzięć zmierzających do kształtowania w społeczeństwie korzystnych dla zdrowia postaw i zachowań, udział w festynach, eventach, realizacji misji Inspekcji Sanitarnej;
  • Analiza zagrożeń zdrowotnych w oparciu o uzyskane materiały z działalności kontrolnej, badania laboratoryjne oraz podejmowanie stosownych działań prozdrowotnych;
  • Współudział w opiniowaniu projektów i odbiorze otwieranych obiektów, w których świadczone są usługi zdrowotne;
  • Nadzór nad wykonawstwem szczepień ochronnych;
  • Nadzór nad przestrzeganiem łańcucha chłodniczego w dystrybucji i przechowywaniu szczepionek;
  • Nadzór nad prawidłową gospodarką szczepionek;
  • Obsługa Punktu przyjęcia próbek do badań sanitarno-epidemiologicznych. Przyjmowanie próbek do badań od pacjentów;
  • Odpowiedzialność za dokumentację obowiązującą w Punkcie Przyjęcia Próbek;
  • Wypełnienie sprawozdań /wyników badań, będących załącznikami do pobieranych lub przyjmowanych próbek;
  • Przygotowywanie do wydania sprawozdań/ wyników badań otrzymanych z Oddziału Laboratoryjnego;

 V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o odpowiedniej treści:

Klauzula zamieszczana w ogłoszeniu o rekrutacji

Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o odpowiedniej treści:

Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych[1]

Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia (UE) 2016/679, wyrażam zgodę Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bochni na przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych w zakresie szerszym niż wskazanym w przepisach Kodeksu pracy (art. 221 ).

 

Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych (tzw. „danych wrażliwych”)[2]

Wyrażam zgodę Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bochni na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych (tzw. „dane wrażliwe”), o których mowa w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia (UE) 2016/679, które sam i dobrowolnie – tj. nie wymaganych przez Administratora w procesie rekrutacji – zamieściłam/łem w dokumentacji rekrutacyjnej.

 

Uwaga: CV kandydatów bez ww. klauzuli i własnoręcznego podpisu nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone.

  • Dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, kwalifikacje – kserokopie dyplomów, kursów, certyfikatów do wglądu.
  • Dokumenty potwierdzające wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą na adres: ul. Konstytucji 3 Maja 5, 32-700 Bochnia, pokój 8 w godzinach 7:25-15:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Rekrutacja – ZL.210.4.2024”.

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie wg rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie warunków wynagradzania za pracę pracowników podmiotów leczniczych działających w formie jednostki budżetowej z dnia 17 lipca 2014 r. (Tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 2281).
  • Umowa o prace ma okres próbny – trzy miesiące
  • Okres zatrudnienia przewidziany na październik 2024 r.
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w stabilnej organizacji.
  • Pakiet świadczeń socjalnych (m. in. dopłaty do wypoczynku, wyjazdy integracyjne)

VII. Dodatkowe informacje:

1. Termin składania ofert do dnia 12 września 2024 r., decyduje data wpływu.

2. Dokumenty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.

3. CV kandydata powinno zawierać zgodnie z art. 22 1 KP następujące dane: imię i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, dane o wykształceniu, kwalifikacjach i przebiegu zatrudnienia.

4. PSSE w Bochni zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami spełniającymi wymagania formalne w celu poinformowania o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.

5. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie dalszego postępowania drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie:

- etap I weryfikacja formalna nadesłanych ofert;

- etap II rozmowa kwalifikacyjna.

6. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce aktualne oferty pracy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 14 612 39 47 wew. 8.

7. Jesteśmy pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem

Tel/fax (+48 14) 612 32 34, 612 39 47, 612 39 58

  • Dokumenty aplikacyjne kandydatów niezakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego będzie można odebrać osobiście w terminie jednego miesiąca
  • Za datę złożenia dokumentów uznaję się datę stempla pocztowego lub termin złożenia w sekretariacie PSSE w Bochni ul. Konstytucji 3-go Maja 5, 32-700 Bochnia.
  • Kandydat wyłoniony w wyniku naboru zostanie zatrudniony na umowę o pracę na okres próbny – trzy miesiące.
  • Stacja zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia naboru bez podania przyczyny.
  • Na terenie Stacji obowiązuje całkowity zakaz palenia.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru przekracza 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

w procesie rekrutacji pracownika

Działając na podstawie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „Rozporządzeniem (UE) 2016/679”, informuję Panią/Pana iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bochni, 32-700 Bochnia, ul. Konstytucji 3 Maja 5, e-mail: psse.bochnia@sanepid.gov.pl, centrala telefoniczna (+48) 14 612 39 47, 14 612 39 58, strona internetowa: https://www.gov.pl/web/psse-bochnia, adres skrytki ePUAP:/PSSE_BOCHNIA_SEKRETARIAT/ skrytka

2. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora danych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres e-mail: iod.psse.bochnia@sanepid.gov.pl lub dzwoniąc pod numer: 14 612 39 47 lub listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora Danych.

3. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy tj. art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 poz. 1465 z późn. zm.) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit b i c   Rozporządzenia (UE) 2016/679, natomiast pozostałe dane na podstawie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia (UE) 2016/679). Jeżeli w dokumentach aplikacyjnych zawarte są szczególne kategorie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia (UE) 2016/679 konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit a Rozporządzenia (UE) 2016/679). Udzielone zgody mogą zostać odwołane w dowolnym czasie.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb trwającego postępowania rekrutacyjnego w zakresie określonym art. 221 ustawy Kodeks pracy. Konsekwencją braku podania danych osobowych jest niedopuszczenie do postępowania rekrutacyjnego.

1. Pani/Pana dane osobowe nie zostaną ujawnione innym odbiorcom oraz nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. Dane będą mogły być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa (np. Policji, Prokuraturze) jak również podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne i świadczące usługi serwisowe na rzecz Administratora.

2. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Jeżeli przekazane przez Panią/Pana dokumenty nie zostaną odebrane w ciągu 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji, zostaną trwale usunięte z systemów informatycznych oraz zbioru papierowego Administratora.

Dane osobowe zawarte w pismach, protokołach, wszelkich załącznikach oraz dane osobowe zgromadzone w systemach informatycznych PSSE, dotyczące procesu rekrutacji, których adresatem jest PSSE będą przetwarzane przez okres zgodny z kwalifikacja archiwalną wynikającą z Załącznika nr 5 – Jednolity rzeczowy wykaz akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy – do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. 2011 Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).

1. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania (poprawiania), usunięcia po upływie okresu przechowywania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Informuję również Panią/Pana, iż stosownie do art. 15 ust. 1 Rozporządzenia (UE) 2016/679 jest Pani/ Pan uprawniony do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe Pani/Pana dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, do uzyskania dostępu do nich.

Informuję również, iż stosownie do art. 15 ust. 3 Rozporządzenia (UE) 2016/679 za wszelkie kolejne kopie danych osobowych administrator może pobrać opłatę w wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych. Jeżeli osoba, której dane dotyczą, zwraca się o kopię drogą elektroniczną i jeżeli nie zaznaczy inaczej, informacji udziela się powszechnie stosowaną drogą elektroniczną.

1. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się z naruszeniem prawa pod adresem: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

2. Administrator danych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art.  22 ust.  1 i 4 Rozporządzenia (UE) 2016/679. Pani/Pana dane nie będą profilowane.

 

[1] Wypełnić w przypadku, kiedy kandydat dołącza do dokumentacji rekrutacyjnej dane osobowe w zakresie szerszym niż wskazanym w przepisach Kodeksu pracy (art. 221) (np. miejsce zamieszkania, zdjęcie)

[2] Wypełnić w przypadku, gdy kandydat do dokumentacji rekrutacyjnej dobrowolnie dołącza tzw. „dane wrażliwe” (np. dane dotyczące stanu zdrowia, przekonań religijnych, poglądów politycznych

{"register":{"columns":[]}}