W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Główny specjalista ds. sporządzania umów w Wydziale Planowania i Administracji

Dyrektor Zakładu Emerytalno-Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko: Główny specjalista ds. sporządzania umów w Wydziale Planowania i Administracji

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 29-01-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Marzena Gniadek, Warszawa

Informacje o ofercie

Wymiar etatu: pełny etat

Zakres obowiązków

  • negocjowanie warunków oraz opracowywanie projektów umów związanych z zadaniami wydziału (umowy z wykonawcami usług i dostaw, umowy z samodzielnymi publicznymi zakładami opieki zdrowotnej dotyczące najmu pomieszczeń i ich wyposażenia, umowy na udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz usług psychologicznych);
  • przygotowywanie korespondencji wychodzącej do wykonawców i samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dotyczącej warunków niezbędnych do zawarcia umów, stawek za badania i konsultacje medyczne oraz ewentualnych rozbieżności pomiędzy wynegocjowanymi ustaleniami;
  • prowadzenie ewidencji zawartych umów;
  • nadzór nad prawidłową realizacją zawartych umów/porozumień - kontrola terminów ich obowiązywania, dostępności środków finansowych na ich realizację oraz inicjowanie prac wynikających z konieczności ich aneksowania;
  • sporządzanie analiz i zestawień stawek za badania i konsultacje medyczne ujęte w cennikach, stanowiących załączniki do umów z samodzielnymi publicznymi zakładami opieki zdrowotnej;
  • weryfikowanie stawek i wprowadzanie zmian w cennikach obejmujących badania i konsultacje medyczne;
  • współpraca z komórkami uczestniczącymi w procesie przygotowania, opiniowania i rozliczania umów, w tym umów z samodzielnymi publicznymi zakładami opieki zdrowotnej.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
ul. Pruszkowska 17, Warszawa

Wymagania

Wymagania niezbędne

  • wykształcenie wyższe,
  • staż pracy minimum 3 lata,
  • minimum 2 lata doświadczenia zawodowego  na stanowisku związanym z negocjowaniem warunków oraz opracowywaniem treści  umów cywilnoprawnych,
  • umiejętności negocjacyjne,
  • asertywność,
  • samodzielność oraz umiejętność podejmowania decyzji,
  • komunikatywność, w tym umiejętność swobodnego formułowania wypowiedzi na piśmie,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania pożądane

  • wykształcenie wyższe na kierunkach prawo lub administracja,
  • szkolenia/kursy z tematyki: sporządzania umów, prowadzenia negocjacji, ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wymagane dokumenty

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego (np. dyplom ukończenia studiów wyższych, świadectwa pracy),
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później),
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce O urzędzie > Pracuj z nami > Dokumenty dla kandydata do pracy

Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń/kursów z tematyki: sporządzania umów, prowadzenia negocjacji, ustawy Prawo zamówień publicznych.

Termin i miejsce składania dokumentów

  • termin:  do dnia 29.01.2024 r.
  • miejsce składania dokumentów:

Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA

 ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa

Na kopercie prosimy zamieścić numer ogłoszenia: „15/2023/WPA/Główny specjalista”.

Można aplikować również elektronicznie, wysyłając dokumenty na adres rekrutacja@zer.mswia.gov.pl, w tytule e-maila wskazując numer ogłoszenia.

Wymagane oświadczenia powinny być podpisane ręcznie i zeskanowane. W przypadku zakwalifikowania kandydata do rozmów, prosimy o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń.

Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Benefity

  • stabilność zatrudnienia – umowa o pracę na pełen etat,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników,
  • indywidualny rozkład czasu pracy,
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia, w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • nagrody jubileuszowe,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. „trzynastka”,
  • możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia),
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie,
  • możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • przyjazną atmosferę.

Warunki pracy

Wejście do budynku przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Dojście do podjazdu nie posiada przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Budynek jest wyposażony w systemy: kontroli dostępu (SKD) oraz w dźwiękowy system ostrzegawczy (DSO). Budynek posiada dwa dźwigi osobowe z dostępem do wszystkich kondygnacji. Na ciągach komunikacyjnych w budynku nie ma przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Zapewniona jest także właściwa szerokość korytarzy i wejść do pomieszczeń, co umożliwia swobodne przemieszczanie się po budynku i dostęp do pomieszczeń. Budynek posiada na siódmym piętrze toaletę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych. W okolicy wejścia do budynku oraz na parkingu jest wyznaczone i oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami ewakuacji lub uratowania w inny sposób. Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku zapewniona jest w sposób wizualny (plansze informacyjne, ewakuacyjne).

Warunki na stanowisku pracy:

  • praca biurowa;
  • wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej;
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
  • użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka;
  • oświetlenie naturalne i sztuczne;
  • miejsce pracy znajduje się na VI piętrze.

Dane osobowe - klauzula informacyjna

Dane Pani/Pana przetwarzane są zgodnie z postanowieniami RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.). Podstawowym celem RODO jest ochrona podstawowych praw i wolności osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych.

1. Informacje ogólne o podmiocie przetwarzającym dane osobowe: administratorem, czyli podmiotem, który ustala cele i sposoby przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Dyrektor Zakładu Emerytalno- Rentowego Ministerstwa   Spraw   Wewnętrznych i Administracji z siedzibą w Warszawie (02-106) przy ul. Pawińskiego 17/21.  

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: w razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych, zachęcamy do kontaktu wysyłając e-mail na adres: iod@zer.mswia.gov.pl.

3. Cel przetwarzania danych osobowych: celem przetwarzania danych osobowych jest obsługa procesu rekrutacji kandydatów do pracy w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.

4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: podstawą przetwarzania danych osobowych są:

1) obowiązki prawne spoczywające na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikające z: a) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, b) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, c) ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych, d) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;

2) Pani/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w zakresie danych kontaktowych niewymienionych w przepisach.

5. Okres przechowywania danych osobowych: okres przechowywania danych osobowych podanych administratorowi w związku z realizacją procesu rekrutacji wynosi maksymalnie 1 rok od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie tych danych.

6. Informacje o przysługujących prawach właściciela danych: przysługuje Pani/Panu prawo:

1) żądania od administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania kopii przetwarzanych danych,

2) sprostowania lub usunięcia danych,

3) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w ten sposób, aby nie były one wykorzystywane w żadnym celu poza ich przechowywaniem na Pani/Pana użytek,

4) wycofania wcześniej wyrażonej zgody na przetwarzanie niektórych kategorii danych (wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem),

5) wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Wniosek w sprawie realizacji Pani/Pana praw dotyczących danych osobowych powinien zostać złożony:

1) w formie pisemnej na adres Administratora,

2) za pośrednictwem profilu zaufanego elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub

3) elektronicznie na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl.

7. Dobrowolność podania danych i skutek ich niepodania Podanie danych osobowych związanych z ubieganiem się o pracę w Zakładzie Emerytalno- Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji jest dobrowolne, ale w przypadku ich nie podania bądź nie udzielenia zgody na ich przetwarzanie, nie będzie możliwa realizacja procesu rekrutacji.

Inne informacje

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie ich na język polski przez tłumacza przysięgłego.  W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechą chronioną.

Techniki i metody naboru:

  • weryfikacja formalna nadesłanych ofert;
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z  kandydatami, którzy spełnią wymagania formalne oraz prześlą wszystkie wymagane dokumenty.

Więcej informacji: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl lub pod numerem telefonu 047 725 60 74, 047 725 60 52.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie
15​_2023​_WPA​_Główny​_specjalista.pdf 0.58MB
Wynik naboru
Wynik​_naboru​_15​_2023​_WPA​_Główny​_specjalista.pdf 0.19MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.12.2023 15:03 Patrycja Styperek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Kadr i Analiz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Główny specjalista ds. sporządzania umów w Wydziale Planowania i Administracji 3.0 21.03.2024 10:26 Patrycja Styperek
Główny specjalista ds. sporządzania umów w Wydziale Planowania i Administracji 2.0 21.03.2024 10:25 Patrycja Styperek
Główny specjalista ds. sporządzania umów w Wydziale Planowania i Administracji 1.0 28.12.2023 15:03 Patrycja Styperek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}