W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Jak skorzystać z Internetowego Konta Pacjenta

Z Internetowego Konta Pacjenta (IKP) możesz skorzystać przez stronę internetową pacjent.gov.pl. Do niektórych funkcjonalności IKP daje też dostęp aplikacja mojeIKP.

Internetowe Konto Pacjenta (pacjent.gov.pl)

Na Internetowe Konto Pacjenta możesz zalogować się przez: 

Sprawdź, jak się zalogować na IKP.

Możesz pobrać PDF (1 739 kB) z instrukcją logowania się na Internetowe Konto Pacjenta.

Aplikacja mojeIKP

mojeIKP to bezpłatna aplikacja mobilna, która daje dostęp do wybranych funkcjonalności Internetowego Konta Pacjenta. Możesz ją pobrać z Google Play lub iOS z App Store.

Dowiedz się, jak zainstalować aplikację mojeIKP i sprawdzić wynik testu na swoim telefonie.

Gdzie znajdę wynik testu?

Wynik testu na koronawirusa możesz znaleźć:

  1. Na Internetowym Koncie Pacjenta (IKP):
  • Wynik testu na obecność koronawirusa znajdziesz na górze strony (alert) od razu po zalogowaniu się na IKP.
  • Jeśli w ustawieniach konta masz podany swój numer telefonu, to dostaniesz SMS z powiadomieniem, że wynik jest już na IKP.
  1. W mobilnej aplikacji mojeIKP:

Aby odebrać wynik testu:

  • uruchom aplikację mojeIKP,
  • kliknij na e-zdrowie (na dole strony po lewej),
  • wybierz „Wynik testu i kwarantanna”.

Otrzymasz informację o ostatnim wprowadzonym do systemu wyniku testu oraz kwarantannie lub izolacji.

{"register":{"columns":[]}}