W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Makowie Mazowieckim skargi i wnioski można składać:

- listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Makowie Mazowieckim, ul. Moniuszki 6 A, 06-200 Maków Mazowiecki,

- osobiście w Sekretariacie KP PSP Maków Maz., ul. Moniuszki 6A, 06-200 Maków Mazowiecki w godz. 7.30-15.30,

-  za pośrednictwem ePUAP – adres strony internetowej http:/KPPSPMAKOW/SkrytkaESP,

-  za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres: makow@mazowsze.straz.pl,

-  faxem na nr 29 7171137,

-  ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z samodzielnym stanowiskiem pracy ds. organizacyjno- kadrowych  pod nr tel. 29 7171088.

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Makowie Mazowieckim lub upoważniony Zastępca Komendanta  przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (środa w godz. 10.00-16.00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Powiatowego, tel. 29 7171088.

Ważne!

Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:

-  imię i nazwisko wnoszącego,

-  dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

{"register":{"columns":[]}}