W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Malborku

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Malborku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Malborku.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-09-01
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-01

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Niektóre treści pochodzą z różnych źródeł, lub opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Wyłączenia

  • Niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-01
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-01-18

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: mł. kpt. Adam Nosko.
  • E-mail: adam.nosko@straz.gda.pl
  • Telefon: 477418718

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Pomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej
  • Adres: ul. Sosnowa 2 80-251 Gdańsk
  • E-mail: sekretariat@straz.gda.pl
  • Telefon: 47 743 0100

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Teren komendy znajduje się przy ul. Wybickiego 1 gdzie znajduje się główne wejście do budynku dla osób pieszych. Brama wjazdowa dla pojazdów znajduję się na drugim końcu obiektu. Przed wejściem na teren komendy należy przejść schodami do drzwi głównych i zadzwonić domofonem w celu skontaktowania się z wybranym wydziałem. Budynek Komendy Powiatowej PSP w Malborku posiada dwie kondygnacje i nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość wjazdu na plac wewnętrzny Komendy poprzez bramę dla pojazdów po wcześniejszym uzyskaniu zgody kontaktując się telefonicznie lub przy użyciu domofonu zamontowanym na bramie wjazdowej. W momencie wjazdu na plac wewnętrzny odwiedzający oczekuje na funkcjonariusza pełniącego dyżur podoficera w danym dniu, lub osobę wyznaczoną do kontaktu z odwiedzającym.

Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

Aplikacje mobilne

  • Nie prowadzimy żadnych aplikacji mobilnych

Informacje dodatkowe

Wszystkie informacje publikowane przez nas w mediach społecznościowych są dostępne cyfrowo i nie umieszczamy ich ponownie na tej stronie internetowej.

Dane kontaktowe koordynatorów ds. dostępności

Materiały

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego.pdf 1.96MB
Plan działania na rzecz poprawy dostępności
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_dostępności​_2024-25.pdf 0.16MB
Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.09.2020 09:26 Adam Nosko
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Adam Nosko/ Jolanta Śmiertka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 29.0 09.01.2024 08:33 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 28.0 08.01.2024 13:58 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 27.0 08.01.2024 13:51 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 26.0 08.01.2024 11:03 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 25.0 08.01.2024 11:01 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 24.0 06.09.2023 07:20 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 23.0 18.01.2023 13:49 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 22.0 11.01.2023 15:15 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 21.0 02.03.2022 13:01 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 20.0 02.03.2022 12:35 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 19.0 02.03.2022 12:24 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 18.0 02.03.2022 12:20 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 17.0 11.06.2021 21:47 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 16.0 11.06.2021 21:44 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 15.0 11.06.2021 21:41 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 14.0 11.06.2021 21:39 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 13.0 11.06.2021 21:36 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 12.0 26.05.2021 18:18 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 11.0 17.02.2021 08:09 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 10.0 17.02.2021 08:07 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 9.0 05.02.2021 09:08 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 8.0 26.01.2021 11:04 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 7.0 25.09.2020 10:35 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 6.0 25.09.2020 10:26 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 5.0 25.09.2020 10:25 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 4.0 24.09.2020 12:15 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 3.0 24.09.2020 11:44 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 2.0 23.09.2020 20:13 Adam Nosko
Deklaracja dostępności 1.0 17.09.2020 09:26 Adam Nosko

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}