Informacja o postępowaniu rekrutacyjnym
- Wychowankowie aktualnie zamieszkujący w Bursie składają deklarację kontynuacji zamieszkania w terminie do 12 czerwca 2024 r. Wzory deklaracji są dostępne u wychowawców grup.
- Rodzice/opiekunowie prawni kandydatów lub pełnoletni kandydaci ubiegający się o miejsce w Bursie, składają wniosek o przyjęcie do Bursy na r. sz. 2024/2025 w sekretariacie Bursy do 10 lipca 2024 r. Wzór wniosku można pobrać ze strony internetowej lub bezpośrednio w sekretariacie.
- Listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych oraz listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych będą dostępne w siedzibie placówki w terminach określonych w harmonogramie rekrutacji.
Materiały
Regulamin rekrutacji do Bursy Szkół Artystycznych w LublinieRegulamin_rekrutacji_do_Bursy_Szkół_Artystycznych_w_Lublinie.pdf 0.12MB Harmonogram rekrutacji na rok szkolny 2024-2025
Harmonogram_rekrutacji_na_ro_szkolny_2024-2025.pdf 0.11MB WNIOSEK O PRZYJĘCIE DO BSA W LUBLINIE R.SZK. 2024-25
WNIOSEK_O_PRZYJĘCIE_DO_BSA_W_LUBLINIE_RSZK_2024-25.pdf 0.21MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 07.05.2024 11:15 Agnieszka Dudziak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Agnieszka Dudziak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja o postępowaniu rekrutacyjnym | 2.0 | 07.05.2024 11:15 Agnieszka Dudziak |
Informacja o postępowaniu rekrutacyjnym | 1.0 | 07.05.2024 11:15 Agnieszka Dudziak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP