W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o postępowaniu rekrutacyjnym

na zdjęciu otwarta furtka z niebieską tabliczką Muzyczna 8, w tle frontowa część budynku Bursy.
  • Wychowankowie aktualnie zamieszkujący w Bursie składają deklarację kontynuacji zamieszkania w terminie do 12 czerwca 2024 r. Wzory deklaracji są dostępne u wychowawców grup.
  • Rodzice/opiekunowie prawni kandydatów lub pełnoletni kandydaci ubiegający się o miejsce w Bursie, składają wniosek o przyjęcie do Bursy na r. sz. 2024/2025  w sekretariacie Bursy do 10 lipca 2024 r. Wzór wniosku można pobrać ze strony internetowej lub bezpośrednio w sekretariacie.
  • Listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych oraz listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych będą dostępne w siedzibie placówki w terminach określonych w harmonogramie rekrutacji.

Materiały

Regulamin rekrutacji do Bursy Szkół Artystycznych w Lublinie
Regulamin​_rekrutacji​_do​_Bursy​_Szkół​_Artystycznych​_w​_Lublinie.pdf 0.12MB
Harmonogram rekrutacji na rok szkolny 2024-2025
Harmonogram​_rekrutacji​_na​_ro​_szkolny​_2024-2025.pdf 0.11MB
WNIOSEK O PRZYJĘCIE DO BSA W LUBLINIE R.SZK. 2024-25
WNIOSEK​_O​_PRZYJĘCIE​_DO​_BSA​_W​_LUBLINIE​_RSZK​_2024-25.pdf 0.21MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.05.2024 11:15 Agnieszka Dudziak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Agnieszka Dudziak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o postępowaniu rekrutacyjnym 2.0 07.05.2024 11:15 Agnieszka Dudziak
Informacja o postępowaniu rekrutacyjnym 1.0 07.05.2024 11:15 Agnieszka Dudziak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}