W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dla uczestników wideokonferencji ESG

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dla uczestników  Wideokonferencji.

W związku z realizacją wymogów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)[1], zwanego dalej „RODO”, administrator informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.

  1. Administrator

Administratorem Panią/Pana danych osobowych, zwanych dalej „danymi osobowymi”, jest Minister Rodziny i Polityki Społecznej z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5, 00-513 Warszawa.

  1. Inspektor ochrony danych

Z inspektorem ochrony danych (IOD), z którym może się Pani/Pan kontaktować:

    1. pocztą tradycyjną na adres: IOD MRiPS, , ul. Nowogrodzkiej 1/3/5, 00-513 Warszawa;
    2. pocztą elektroniczną na adres e-mail: iodo@mrips.gov.pl

Do IOD należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych przez administratora, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO.

  1. Cele i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

1) Dane osobowe uczestników zdalnych webinaru „nowe spojrzenie na „S” w ESG”, zwanego dalej „Webinarem” w zakresie: adresu email, imienia i nazwiska, numeru telefonu - będą przetwarzane:

    • na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w związku z organizacją Konferencji oraz archiwizacją dokumentów wynikającą z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164, z 2018 r. poz. 398 oraz z 2019 r. poz. 2020) i rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 246), w celu rejestracji uczestnictwa i zapewnienia obsługi administracyjnej uczestników Konferencji oraz archiwizacji dokumentów;
      • na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO, w związku z realizacją zadań określonych w ustawie z dnia 4 września 1997 r. o działach administracji rządowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1893, z późn. zm.), w celu organizacji szkoleń, dokształcania i doskonalenia w dziedzinie uwarunkowań demograficznych w kraju, ochrony i wspierania rodziny z dziećmi na utrzymaniu, a także  koordynowania i organizowania współpracy organów administracji publicznej, organizacji pozarządowych i instytucji w zakresie realizacji praw rodziny i dziecka;
  1. Źródło gromadzenia danych osobowych

W przypadku, gdy Pani/Pana dane osobowe nie zostały zebrane bezpośrednio od Pani/Pana, administrator informuje, że dane te pozyskiwane są od podmiotów współpracujących przy organizacji Webinaru.

  1. Odbiorcy danych osobowych

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w celach określonych w punkcie III, Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane :

    1. podmiotom współpracującym z administratorem w zakresie organizacji Konferencji oraz przechowywania dokumentacji dotyczącej Konferencji, w tym dostawcom usług technicznych.
    2. nieokreślonemu kręgowi odbiorców w związku utrwalonym wizerunkiem na fotografiach oraz wizerunkiem i głosem utrwalonymi na filmach lub nagraniach z Konferencji bez ograniczeń terytorialnych i czasowych poprzez zwielokrotnianie oraz publiczne wyświetlanie, odtwarzanie, a także publiczne udostępnianie, w tym w Internecie.
  1. Okres przechowywania danych osobowych:
    1. Pani/Pana dane identyfikacyjne będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od daty rejestracji.
    2. Wizerunek utrwalony na fotografiach oraz wizerunek i glos utrwalony na filmach lub nagraniach z Konferencji, dla celów dokumentowania przebiegu Konferencji, w tym wykorzystania w materiałach promocyjnych i publikacjach w mediach z Konferencji, a także innych materiałach promocyjnych MRiPS, będzie przechowywany bez ograniczeń czasowych.
    3. W celach archiwalnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 i 1747) oraz w rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 246).
  2. Prawa osoby, której dane dotyczą

Przysługuje Pani/Panu prawo do:

    1. cofnięcia zgody, w zakresie przetwarzania na podstawie zgody – przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
    2. dostępu do swoich danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
    3. sprostowania (poprawiania) danych osobowych, które są nieprawidłowe;
    4. usunięcia danych osobowych przetwarzanych na podstawie wyrażonej zgody na ich przetwarzanie;
    5. ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    6. sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO.
    7. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

 

  1. Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne do realizacji celów określonych w pkt III.

Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uczestniczenia w Webinarze.

W zakresie przetwarzania opartego na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Wycofanie zgody następuje poprzez skierowanie na adres poczty elektronicznej: iodo@mrips.gov.pl informacji o wycofaniu zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych. W tytule należy podać „WYCOFANIE ZGODY” oraz wskazać zakres wycofywanej zgody (tj. czy dotyczy wizerunku, głosu czy obu danych).

  1. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie

Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

  1. Przekazywanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej

Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

 

 

 

 

 

[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.)

{"register":{"columns":[]}}