W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

DK62 Strzelno - Kobylniki – rozpoczynamy postępowanie przetargowe

17.12.2021

Poszerzona do 7 metrów i zmodernizowana droga o zwiększonej nośności, korekta istniejących parametrów technicznych oraz wykonanie obwodnic Stodólna i Sławska Wielkiego – oto cele kolejnej planowanej przez nas realizacji.

Rozbudowa DK62 Strzelno - Kobylniki

W ramach zadania pn. ,,Rozbudowa i wzmocnienie drogi krajowej nr 62 na odcinku Strzelno – Kobylniki’’ wykonane zostaną następujące roboty:

  • rozbudowę istniejącej drogi na dł. ok. 10 km  i poszerzenie jej do szerokości 7,00 m,
  • wzmocnienie istniejącej konstrukcji do KR4,
  • korektę nienormatywnych parametrów technicznych drogi (np. łuki pionowe i poziome),
  • korektę niwelety drogi,
  • wykonanie obwodnic m. Stodólno i m. Sławsk Wielki,
  • przebudowę skrzyżowań wraz wykonaniem dodatkowych pasów ruchu dla relacji skrętnych: skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2447C, skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2446C, skrzyżowanie powstałe w miejscu włączenia starego przebiegu DK62 do nowej obwodnicy m. Stodólna, 2 skrzyżowanie powstałe w miejscu włączenia starego przebiegu DK62 do nowej obwodnicy m. Sławska Wielkiego,
  • budowę ronda na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2448C w m. Stodólno,
  • budowę zatok autobusowych – 4 zatoki,
  • budowę chodników w zakresie wynikającym z bezpiecznego kształtowania ruchu pieszego w obrębie drogi,
  • likwidację powstałych kolizji w wyniku rozbudowy drogi (w tym m.in. przebudowa linii NN 220 kV Pątnów – Jasiniec tor II, przebudowa i zabezpieczenie napowietrznych i kablowych linii energetycznych, linii telekomunikacyjnych, gazociągów (wysokiego ciśnienia), urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i melioracyjnych),
  • budowę oświetlenia drogowego w technologii LED – łącznie 120 punktów,
  • przebudowę istniejących obiektów inżynierskich (przepusty) – 11 sztuk,
  • wykonanie oznakowania poziomego i pionowego z zastosowaniem elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym: montaż ok. 1 500 m barier energochłonnych, ponad 50 m wygrodzeń dla pieszych oraz ponad 200 znaków pionowych.

Inwestycja uwzględnia też nasadzenia ponad 1300 drzew i ponad 5000 krzewów.

Zdjęcia (4)

{"register":{"columns":[]}}