Będzie bezpieczniej na przejściach dla pieszych na DK10
14.06.2022
Podpisaliśmy umowę na doświetlenia przejść dla pieszych na DK10. Wykonawcą została firma ROTOMAT Sp. z o.o. z Wrocławia.
Umowa opiewa na kwotę 1.399.371,00 zł. Wykonawca zrealizuje zadania w ciągu 134 dni .
Zamówienie realizowane będzie w ramach Programu Bezpieczna Infrastruktura w następujących lokalizacjach:
- Droga krajowa nr 10 km 165+455 przejście dla pieszych w ciągu głównym w m. Nowa Łubianka.
- Droga krajowa nr 10 w km 179+847 przejście dla pieszych w ciągu głównym w m. Piła.
- Droga krajowa nr 10 km w km 186+295 przejście dla pieszych w ciągu głównym w m. Jeziorki.
- Droga krajowa nr 10 km w km 189+942 przejście dla pieszych w ciągu głównym w m. Śmiłowo.
- Droga krajowa nr 10 km 190+629 przejście dla pieszych na drodze podporządkowanej nr 1177P (ul. Kaczorska) w m. Śmiłowo.
- Droga krajowa nr 10 km 196+399 przejście dla pieszych na drodze podporządkowanej nr 1182P w m. Grabówno.
- Droga krajowa nr 10 km 196+627 przejście dla pieszych w ciągu głównym oraz na drodze podporządkowanej nr 1184P w m. Grabówno.
- Droga krajowa nr 10 km 200+026 przejście dla pieszych w ciągu głównym w m. Okaliniec.
- Droga krajowa nr 10 km 202+573 przejście dla pieszych w ciągu głównym w m. Pobórka Wielka.
- Droga krajowa nr 10 km 202+844 przejście dla pieszych na drodze podporządkowanej nr DW190 w m. Pobórka Wielka.
- Droga krajowa nr 10 km 206+691 przejście dla pieszych na drodze podporządkowanej nr 1186P w m. Nieżychowo.
- Droga krajowa nr 10 km 209+218 przejście dla pieszych na drodze podporządkowanej nr 1188P w m. Kosztowo.
- Droga krajowa nr 10 km 218+627 przejście dla pieszych w ciągu głównym w m. Ruda.
Program
Głównym celem Programu Bezpiecznej Infrastruktury Drogowej na lata 2021-2024 jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Określa on cele i priorytety inwestycyjne, wskazuje poziom i źródła finansowania oraz określa zakres rzeczowy zadań przewidywanych do realizacji. Program jest spójny ze Strategią na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju oraz Strategią Zrównoważonego Rozwoju Transportu do 2030 roku oraz komplementarny z działaniami realizowanymi w ramach Programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023 (z perspektywą do 2025 r.)