W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Doświetlamy przejścia dla pieszych na DK25

14.09.2021

Podpisaliśmy umowę z Przedsiębiorstwem Montażu Elektrycznego ELEKTROBUD Mariusz Czerniak na poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w miejscowościach Dąbroszyn, Rychwał, Skulska Wieś, Lisewo, Celinowo, Kijowiec, Szyszyn, Ślesin, Główiew, Szyszyńskie Holendry.

Zdjęcie przedstawia dodatkowe doświetlenie przejścia dla pieszych na wysięgniku zamontowanym koło przejścia.

Zadanie realizowane będzie w ramach Programu Bezpieczna Infrastruktura Drogowa i polega na zaprojektowaniu oraz budowie oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych w określonych miejscach. Termin realizacji to 90 dni od dnia podpisania umowy, która opiewa na kwotę 2 012 280,00 zł brutto.

Zamówienie obejmuje realizację następujących zadań:

  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego wraz z strefami przejściowymi dla przejścia dla pieszych na DK25 przejście dla pieszych w ciągu głównym oraz budowa oświetlenia dedykowanego dla jednego przejście dla pieszych na drodze podporządkowanej 2900P w miejscowości Dąbroszyn.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego wraz z strefami przejściowymi dla przejścia dla pieszych na DK25 przejście dla pieszych w ciągu głównym, budowa dojścia do przejścia dla pieszych o długości ok. 5 m oraz budowa oświetlenia dedykowanego dla jednego przejście dla pieszych na drodze podporządkowanej 3321P w miejscowości Rychwał.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego wraz z strefami przejściowymi dla przejścia dla pieszych na DK25 przejście dla pieszych w ciągu głównym oraz budowa oświetlenia dedykowanego dla jednego przejście dla pieszych na drodze podporządkowanej 3322P w miejscowości Rychwał.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego wraz z strefami przejściowymi oraz budowa znaków aktywnych D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią dla przejścia dla pieszych na DK25 przejście dla pieszych w ciągu głównym oraz budowa oświetlenia dedykowanego dla jednego przejście dla pieszych na drodze podporządkowanej 3181P w miejscowości Skulsk.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego wraz z strefami przejściowymi dla przejścia dla pieszych na DK25 przejście dla pieszych w ciągu głównym oraz budowa oświetlenia dedykowanego dla jednego przejścia dla pieszych na drodze podporządkowanej 3188P w miejscowości Lisewo.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego wraz z strefami przejściowymi dla przejścia dla pieszych na DK25 w miejscowości Celinowo.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego dla dwóch przejść dla pieszych na DK25 w miejscowości Szyszyńskie Holendry.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego dla przejścia dla pieszych na DK25 przejście dla pieszych w ciągu głównym oraz budowa oświetlenia dedykowanego dla jednego przejście dla pieszych na drodze podporządkowanej (droga gminna, ulica Żwirki i Wigury) w miejscowości Ślesin.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego dla dwóch przejść dla pieszych na DK25 w miejscowości Lisewo.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego oraz budowa znaków aktywnych D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią dla dwóch przejść dla pieszych na DK25 miejscowości Kijowiec.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego dla przejścia dla pieszych na DK25 w miejscowości Szyszyn.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego dla przejścia dla pieszych na DK25 w miejscowości Szyszyńskie Holendry.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego dla dwóch przejść dla pieszych na DK25 w miejscowości Główiew.

Program

Głównym celem Programu Bezpiecznej Infrastruktury Drogowej na lata 2021-2024 jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Określa on cele i priorytety inwestycyjne, wskazuje poziom i źródła finansowania oraz określa zakres rzeczowy zadań przewidywanych do realizacji. Program jest spójny ze Strategią na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju oraz Strategią Zrównoważonego Rozwoju Transportu do 2030 roku oraz komplementarny z działaniami realizowanymi w ramach Programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023 (z perspektywą do 2025 r.).

Bądź na bieżąco z komunikatami GDDKiA. Obserwuj nas w mediach społecznościowych Facebook, Twitter i Instagram.  

{"register":{"columns":[]}}