W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Doświetlamy przejścia na dla pieszych na DK11, DK25 oraz DK39

15.09.2021

W ramach Programu Bezpieczna Infrastruktura Drogowa zrealizujemy kolejne doświetlenia przejść dla pieszych na DK11 w miejscowościach: Strugi, Ostrzeszów, Antonin, Kochłowy, Rzetnia, Trzebień/ Opatów II, Opatów, Opatów Grobla, Klasak, na DK25 w miejscowościach Chojnik, Czarny Las, na DK39 w Rychtalu

zdjęcie przedstawia przejście dla pieszych z sygnalizacją świetlną. Światło czerwone. W tle widoczne zabudowania.

Podpisaliśmy umowę z firmą Ductus Sp. z o.o. na kwotę 1.612.530,00 zł. Wykonawca zrealizuje zadania do połowy grudnia br. 

Zamówienie obejmuje realizację piętnastu zadań inwestycyjnych:

  1. Zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego przejścia dla pieszych na DK11 w miejscowości Strugi.
  2. Zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego przejścia dla pieszych na DK25 oraz budowie oświetlenia dedykowanego dwóch przejść dla pieszych na drodze podporządkowanej DW444 w miejscowości Czarnylas.
  3. Zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego przejścia dla pieszych na DK25 w miejscowości Czarnylas.
  4. Zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego przejścia dla pieszych na DK11 w miejscowości Antonin. 
  5. Zaprojektowanie i budowa znaków D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią wraz ze strefą przejściową na przejściu dla pieszych na DK11 w miejscowości Ostrzeszów. 
  6. Zaprojektowanie i budowa znaków D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią wraz ze strefą przejściową na przejściu dla pieszych na DK11 w miejscowości  Ostrzeszów.
  7. Zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego przejścia dla pieszych wraz ze strefami przejściowymi na DK11 w miejscowości Kochłowy.
  8. Zaprojektowanie i budowa strefy przejściowej oraz budowie znaków D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią dla przejścia dla pieszych na DK11 w miejscowości Rzetnia. 
  9. Zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego przejścia dla pieszych wraz ze strefami przejściowymi na DK11 w miejscowości Trzebień/ Opatów II. 
  10. Zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego przejścia dla pieszych wraz ze strefami przejściowymi na DK11 w miejscowości Opatów.
  11. Zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego przejścia dla pieszych wraz ze strefami przejściowymi w ciągu głównym oraz budowie oświetlenia dedykowanego jednego przejścia na drodze podporządkowanej 5699P w miejscowości  Opatów Grobla.
  12. Zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego przejścia dla pieszych wraz ze strefami przejściowymi na DK11 w miejscowości Klasak.
  13. Zaprojektowanie i budowa znaków D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią dla przejścia dla pieszych na DK25 w miejscowości Chojnik.
  14. Zaprojektowanie i budowa znaków D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią dla przejścia dla pieszych na DK25 w miejscowości Chojnik.
  15. Zaprojektowanie i budowa znaków D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią dla przejścia dla pieszych na DK39 w miejscowości Rychtal.

Program

Głównym celem Programu Bezpiecznej Infrastruktury Drogowej na lata 2021-2024 jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Określa on cele i priorytety inwestycyjne, wskazuje poziom i źródła finansowania oraz określa zakres rzeczowy zadań przewidywanych do realizacji. Program jest spójny ze Strategią na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju oraz Strategią Zrównoważonego Rozwoju Transportu do 2030 roku oraz komplementarny z działaniami realizowanymi w ramach Programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023 (z perspektywą do 2025 r.)
 

Bądź na bieżąco z komunikatami GDDKiA. Obserwuj nas w mediach społecznościowych Facebook, Twitter i Instagram.

{"register":{"columns":[]}}