Doświetlenia przejść dla pieszych na DK72
22.07.2021
Dwie oferty wpłynęły w postępowaniu przetargowym dotyczącym poprawy BRD na przejściach dla pieszych na DK72 w miejscowości Kępina, Laski, Przykona-Psary, Obrzębin, Słodków.
Cenowo najkorzystniejszą ofertę złożyła firma Firma Raszewski i Syn Radosław Raszewski na kwotę 399 996,00 zł brutto. Najdroższą cenowo ofertę złożyła firma ELEKTROBUD Sp. z o.o. Sp. k. na kwotę 499 011,00 zł brutto. Termin realizacji to 90 dni od dnia podpisania umowy. Teraz komisja przetargowa przeanalizuje i sprawdzi złożone oferty. Zadanie polega na zaprojektowaniu oraz budowie oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych i będzie realizowane w ramach Programu Bezpieczna Infrastruktura Drogowa.
Zadanie obejmuje realizację sześciu zadań inwestycyjnych:
- Budowa oświetlenia dedykowanego wraz z budową znaków aktywnych D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią dla przejścia dla pieszych na DK72 miejscowości Kępina.
- Budowa oświetlenia dedykowanego wraz z budową znaków aktywnych D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią dla przejścia dla pieszych na DK72 miejscowości Laski.
- Budowa oświetlenia dedykowanego wraz z budową znaków aktywnych D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią dla przejścia dla pieszych na DK72 miejscowości Laski.
- Budowa oświetlenia dedykowanego wraz z budową znaków aktywnych D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią dla przejścia dla pieszych na DK72 miejscowości Przykona-Psary.
- Budowa oświetlenia dedykowanego wraz z budową znaków aktywnych D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią dla przejścia dla pieszych na DK72 miejscowości Obrzębin.
- Budowa oświetlenia dedykowanego dla przejścia dla pieszych na DK72 miejscowości Słodków.
Program
Głównym celem Programu Bezpiecznej Infrastruktury Drogowej na lata 2021-2024 jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Określa on cele i priorytety inwestycyjne, wskazuje poziom i źródła finansowania oraz określa zakres rzeczowy zadań przewidywanych do realizacji. Program jest spójny ze Strategią na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju oraz Strategią Zrównoważonego Rozwoju Transportu do 2030 roku oraz komplementarny z działaniami realizowanymi w ramach Programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023 (z perspektywą do 2025 r.).
Materiały
Lista ofert47_2021_informacja_z_otwarcia_ofert.pdf 0.17MB