W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Jedna firma zainteresowana doświetleniem przejść dla pieszych na DK25

12.08.2021

Oferta Przedsiębiorstwa Montażu Elektrycznego ELEKTROBUD Mariusz Czerniak opiewa na kwotę 2 012 280,00 zł brutto. Na poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w miejscowościach Dąbroszyn, Rychwał, Skulska Wieś, Lisewo, Celinowo, Kijowiec, Szyszyn, Ślesin, Główiew, Szyszyńskie Holendry przeznaczyliśmy kwotę 2.082.500,00 zł brutto.

przejście_Rychwał

Zadanie realizowane będzie w ramach Programu Bezpieczna Infrastruktura Drogowa i polega na zaprojektowaniu oraz budowie oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych w określonych miejscach. Termin realizacji to 90 dni od dnia podpisania umowy.

Zamówienie obejmuje realizację siedemnastu zadań inwestycyjnych:

  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego wraz z strefami przejściowymi dla przejścia dla pieszych na DK25 przejście dla pieszych w ciągu głównym oraz budowa oświetlenia dedykowanego dla jednego przejście dla pieszych na drodze podporządkowanej 2900P w miejscowości Dąbroszyn.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego wraz z strefami przejściowymi dla przejścia dla pieszych na DK25 przejście dla pieszych w ciągu głównym, budowa dojścia do przejścia dla pieszych o długości ok. 5 m oraz budowa oświetlenia dedykowanego dla jednego przejście dla pieszych na drodze podporządkowanej 3321P w miejscowości Rychwał.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego wraz z strefami przejściowymi dla przejścia dla pieszych na DK25 przejście dla pieszych w ciągu głównym oraz budowa oświetlenia dedykowanego dla jednego przejście dla pieszych na drodze podporządkowanej 3322P w miejscowości Rychwał.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego wraz z strefami przejściowymi oraz budowa znaków aktywnych D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią dla przejścia dla pieszych na DK25 przejście dla pieszych w ciągu głównym oraz budowa oświetlenia dedykowanego dla jednego przejście dla pieszych na drodze podporządkowanej 3181P w miejscowości Skulsk.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego wraz z strefami przejściowymi dla przejścia dla pieszych na DK25 przejście dla pieszych w ciągu głównym oraz budowa oświetlenia dedykowanego dla jednego przejścia dla pieszych na drodze podporządkowanej 3188P w miejscowości Lisewo.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego wraz z strefami przejściowymi dla przejścia dla pieszych na DK25 w miejscowości Celinowo.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego dla dwóch przejść dla pieszych na DK25 w miejscowości Szyszyńskie Holendry.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego dla przejścia dla pieszych na DK25 przejście dla pieszych w ciągu głównym oraz budowa oświetlenia dedykowanego dla jednego przejście dla pieszych na drodze podporządkowanej (droga gminna, ulica Żwirki i Wigury) w miejscowości Ślesin.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego dla dwóch przejść dla pieszych na DK25 w miejscowości Lisewo.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego oraz budowa znaków aktywnych D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią dla dwóch przejść dla pieszych na DK25 miejscowości Kijowiec.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego dla przejścia dla pieszych na DK25 w miejscowości Szyszyn.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego dla przejścia dla pieszych na DK25 w miejscowości Szyszyńskie Holendry.
  • zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego dla dwóch przejść dla pieszych na DK25 w miejscowości Główiew.

Program

Głównym celem Programu Bezpiecznej Infrastruktury Drogowej na lata 2021-2024 jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Określa on cele i priorytety inwestycyjne, wskazuje poziom i źródła finansowania oraz określa zakres rzeczowy zadań przewidywanych do realizacji. Program jest spójny ze Strategią na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju oraz Strategią Zrównoważonego Rozwoju Transportu do 2030 roku oraz komplementarny z działaniami realizowanymi w ramach Programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023 (z perspektywą do 2025 r.).

 

Bądź na bieżąco z komunikatami GDDKiA. Obserwuj nas w mediach społecznościowych Facebook, Twitter i Instagram.  

{"register":{"columns":[]}}