W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Kolejny etap remontu S11 na odcinku od węzła Krzesiny do węzła Kórnik Północ przed nami

25.08.2021

Zakończył się pierwszy z trzech etapów remontu około 12-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S11 od węzła Krzesiny do węzła Kórnik. Oznacza to, że kierowcy będą mogli od 26 sierpnia br. korzystać z węzłów Gądki (w kierunku Kórnika), Borówiec (w kierunku Kórnika) oraz Kórnik Północ (w kierunku Poznania).

Remont A2 widok maszyny układającej masę bitumiczną

Od 26 sierpnia br. zostanie wprowadzona zmiana organizacji ruchu, a co za tym idzie prace będą prowadzone na jezdni w kierunku Poznania. Przewidywane jest zamknięcie węzłów Gądki (w kierunku Poznania) oraz Borówiec (w kierunku Poznania). Planowany termin zakończenia tego etapu to 15 września br. Ruch pojazdów będzie odbywał się dwukierunkowo na przeciwległej jezdni w kierunku Kórnika. Prosimy kierowców o zwracanie uwagi na oznakowanie oraz dostosowanie prędkości do wprowadzonych ograniczeń i panujących warunków.

Wykonawca, firma Colas Polska, realizuje prace w kilku etapach. Obejmują one zamknięcia poszczególnych odcinków oraz częściowo węzłów, według poniższego harmonogramu. 

26 sierpnia - 15 września
Zamknięte częściowo węzły:

  • Gądki (w kierunku Poznania)
  • Borówiec (w kierunku Poznania)

15 - 30 września
Zamknięty częściowo węzeł Koninko (w kierunku Kórnika)

1 - 20 października
Zamknięte częściowo węzły:

  • Koninko (w kierunku Poznania)
  • Kórnik Północ (w kierunku Kórnika)

20 października - 2 listopada
Planowane są prace na całej długości odcinka, takie jak uszorstnienie nawierzchni czy malowanie oznakowania poziomego grubowarstwowego.

Bądź na bieżąco z komunikatami GDDKiA. Obserwuj nas w mediach społecznościowych Facebook , Twitter i Instagram.

Materiały

Remont plan
S11a​_Rysunki​_str17.pdf 3.00MB
{"register":{"columns":[]}}