Najkorzystniejsza oferta na doświetlenia przejść dla pieszych na DK72
05.08.2021
W prowadzonym postępowaniu przetargowym dotyczącym poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych na DK72 w miejscowości Kępina, Laski, Przykona-Psary, Obrzębin, Słodków wpłynęły dwie oferty.
Oferta firmy Raszewski i Syn Radosław Raszewski okazała się najkorzystniejsza i zadeklarowała wykonanie prac za kwotę 399 996,00 zł brutto. Jeśli od dokonanego wyboru oferty nie wpłynie odwołanie to zostanie zawarta umowa.
Termin realizacji to 90 dni od dnia podpisania umowy. Zadanie polega na zaprojektowaniu oraz budowie oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych i będzie realizowane w ramach Programu Bezpieczna Infrastruktura Drogowa.
Zadanie obejmuje realizację sześciu zadań inwestycyjnych:
- budowa oświetlenia dedykowanego wraz z budową znaków aktywnych D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią dla przejścia dla pieszych na DK72 miejscowości Kępina.
- budowa oświetlenia dedykowanego wraz z budową znaków aktywnych D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią dla przejścia dla pieszych na DK72 miejscowości Laski I.
- budowa oświetlenia dedykowanego wraz z budową znaków aktywnych D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią dla przejścia dla pieszych na DK72 miejscowości Laski II.
- budowa oświetlenia dedykowanego wraz z budową znaków aktywnych D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią dla przejścia dla pieszych na DK72 miejscowości Przykona-Psary.
- budowa oświetlenia dedykowanego wraz z budową znaków aktywnych D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią dla przejścia dla pieszych na DK72 miejscowości Obrzębin.
- budowa oświetlenia dedykowanego dla przejścia dla pieszych na DK72 miejscowości Słodków.
Program
Głównym celem Programu Bezpiecznej Infrastruktury Drogowej na lata 2021-2024 jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Określa on cele i priorytety inwestycyjne, wskazuje poziom i źródła finansowania oraz określa zakres rzeczowy zadań przewidywanych do realizacji. Program jest spójny ze Strategią na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju oraz Strategią Zrównoważonego Rozwoju Transportu do 2030 roku oraz komplementarny z działaniami realizowanymi w ramach Programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023 (z perspektywą do 2025 r.).
Bądź na bieżąco z komunikatami GDDKiA. Obserwuj nas w mediach społecznościowych Facebook, Twitter i Instagram