W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Poprawa bezpieczeństwa na DK10 w Nowej Łubiance

11.10.2023

Ogłosiliśmy postępowanie przetargowe na budowę dwóch odcinków chodników przy drodze krajowej nr 10 w miejscowości Nowa Łubianka oraz wyznaczenie przejścia dla pieszych wraz z budową oświetlenia dla dwóch przejść dla pieszych. Zadanie będzie realizowane w formule projektuj i buduj, a termin wykonania to 170 dni od dnia podpisania umowy. Termin składania ofert został wyznaczony na 20 października br. do godz. 11:00. Zadanie będzie realizowane z Programu Bezpiecznej Infrastruktury Drogowej.

widok ścieżki rowerowej, po lewej stronie widoczny za płotem budynek mieszkalny, po lewej stronie droga krajowa, po której poruszają się pojazdy

Ogłosiliśmy postępowanie przetargowe na budowę dwóch odcinków chodników przy drodze krajowej nr 10 w miejscowości Nowa Łubianka oraz wyznaczenie przejścia dla pieszych wraz z budową oświetlenia dla dwóch przejść dla pieszych.

Zadanie będzie realizowane w formule projektuj i buduj, a termin wykonania to 170 dni od dnia podpisania umowy. Termin składania ofert został wyznaczony na 20 października br. do godz. 11:00. Zadanie będzie realizowane z Programu Bezpiecznej Infrastruktury Drogowej.

W ramach zadania zostaną zrealizowane następujące zadania:

1. Budowa chodnika przy DK10 w m. Nowa Łubianka str. P  o długość ok. 705m

2. Budowa chodnika przy DK10 w m. Nowa Łubianka str. L  o długość ok. 266m

3. Zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego dla przejścia dla pieszych na DK10 w miejscowości Nowa Łubianka.

4. Zaprojektowanie i budowa nowego przejścia dla pieszych oraz oświetlenia dedykowanego dla tego przejścia. 

Program Bezpiecznej Infrastruktury Drogowej 2021-2024

Program Bezpiecznej Infrastruktury Drogowej 2021-2024 ma na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych zarządzanych przez GDDKiA. PBID wskazuje rodzaje działań, które są potrzebne do wykonania, aby sieć dróg krajowych w Polsce była dostosowana technicznie i organizacyjnie do potrzeb użytkowników. Celami szczegółowymi są ochrona uczestników ruchu oraz zapewnienie infrastruktury drogowej, mającej wpływ na wzrost bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez redukcję liczby wypadków i ich ofiar.

Koszt wszystkich zadań z Programu to ok. 2,5 mld zł. Źródłem finansowania przebudowy dróg krajowych w ramach PBID jest Krajowy Fundusz Drogowy.

Zadanie realizowane jest ze środków bieżących, będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad.

{"register":{"columns":[]}}