W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych na DK83 w miejscowości Dobra oraz Kowale Pańskie

28.07.2021

Ogłosiliśmy postępowanie przetargowe na poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK83 w miejscowości Dobra oraz Kowale Pańskie. Termin składania ofert został wyznaczony na 6 sierpnia br. do godz. 9:00. Zadanie realizowane będzie w ramach Programu Bezpieczna Infrastruktura Drogowa. Polega na zaprojektowaniu oraz budowie oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych w określonych miejscach. Termin realizacji to 90 dni od dnia podpisania umowy.

Zdjęcie przedstawia przejście dla pieszych przez drogę krajową w tle widoczny budynek piętrowy.

Realizacja trzech zadań

  1. Budowa oświetlenia dedykowanego oraz budowa znaków aktywnych D-6  z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią dla przejścia dla pieszych na drodze krajowej nr 83 km 14+400 w miejscowości Dobra.
  2. Budowa oświetlenia dedykowanego wraz ze strefą przejściową oraz budowa znaków aktywnych D-6 z lampami ostrzegawczymi nad jezdnią dla przejścia dla pieszych na drodze krajowej nr 83 km 15+540 przejście dla pieszych w ciągu głównym oraz budowa oświetlenia dedykowanego przejścia dla pieszych na drodze podporządkowanej dg646023P w miejscowości Dobra.
  3. Budowa oświetlenia dedykowanego przejścia dla pieszych na drodze krajowej nr 83 km 9+035 w miejscowości Kowale Pańskie.

Program

Głównym celem Programu Bezpiecznej Infrastruktury Drogowej na lata 2021-2024 jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Określa on cele i priorytety inwestycyjne, wskazuje poziom i źródła finansowania oraz określa zakres rzeczowy zadań przewidywanych do realizacji. Program jest spójny ze Strategią na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju oraz Strategią Zrównoważonego Rozwoju Transportu do 2030 roku oraz komplementarny z działaniami realizowanymi w ramach Programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023 (z perspektywą do 2025 r.).

{"register":{"columns":[]}}