W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Realizujemy doświetlenia przejść dla pieszych na DK72

12.08.2021

Podpisaliśmy umowę na poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych na DK72 w miejscowości Kępina, Laski, Przykona-Psary, Obrzębin, Słodków. Zadanie polega na zaprojektowaniu oraz budowie oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych i będzie realizowane w ramach Programu Bezpieczna Infrastruktura Drogowa.

Zdjęcie przedstawia dodatkowe doświetlenie przejścia dla pieszych na wysięgniku zamontowanym koło przejścia.

Umowa

Wykonawca firma Raszewski i Syn Radosław Raszewski na realizację zadania ma 90 dni od dnia podpisania umowy, która opiewa na kwotę 399 996,00 zł brutto.

Zadanie obejmuje realizację sześciu zadań inwestycyjnych:

• budowa oświetlenia przy ul. z budową znaków aktywnych D-6 z lampami ostrzegawczymi nad przejściem dla pieszych na DK72 Kępina.
• budowa dedykowanego oświetlenia wraz z budową znaków aktywnych D-6 z lampami ciągniętymi nad przejściem dla pieszych na DK72 Laski I.
• budowa oświetlenia dedykowanego wraz z budową znaków aktywnych D-6 z lampami ostrzegawczymi nadą dla przejścia dla pieszych na DK72 Laski miejscowości II.
• budowa oświetlenia przygo z budową znaków aktywnych D-6 z lampami ostrzegawczymi nad przejściem dla pieszych na DK72 Przykona-Psary.
• budowa oświetlenia przywiązanego do z budową znaków aktywnych D-6 z lampami ostrzegawczymi nad przejściem dla pieszych na DK72 Obrzębin.
• budowa oświetlenia dedykowanego dla przejścia dla pieszych na DK72 miejscowościs Słodków.
 

Program

Główny celem Programu Bezpieczeństwa Infrastruktury Drogowej na lata 2021-2024 jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych w Zagąskim Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. na cele i priorytety inwestycyjne, wskazuje poziom i finansowania i finansowania oraz zakres rzeczowy zadań przewidywanych do realizacji. Program jest spójny ze Strategią na Rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju i Strategii Zrównoważonego Transportu do 2030 roku komplement oraz z działaniami realizowanymi w ramach Programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023 (z perspektywą do 2025 r.).

 

Bądź na bieżąco z komunikatami GDDKiA. Nas Obserwuj w mediach społecznościowych Facebook, Twitter i Instagram

 

{"register":{"columns":[]}}