Coraz bliżej budowy nowych chodników
10.11.2023
Wybraliśmy najkorzystniejsze oferty na budowę chodników w m. Równe – Cergowa na DK19 i w m. Chałupki na DK77. Jeśli od dokonanego wyboru nie wpłyną odwołania, możliwe będzie podpisanie umowy z wykonawcami, co planowane jest jeszcze w listopadzie br.
Budowa chodnika w ciągu DK 19 w m. Równe Cergowa
W przetargu, na realizację tego zadania, zostały złożone trzy oferty, które oceniane były na podstawie trzech kryteriów: cena (60 %), przedłużenie okresu gwarancji jakości (20 %) i skrócenie terminu realizacji umowy (20%). Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez firmę: Bogdan Duplaga Instalatorstwo Sp. z o.o., która zaoferowała wykonanie zadania za kwotę 1 756 317,00 zł w terminie 9 miesięcy od daty podpisania umowy.
Zadanie realizowane będzie w powiecie krośnieńskim, na terenie gminy Dukla. Chodnik, który zostanie wykonany będzie stanowił kontynuację istniejącego ciągu pieszego od strony m. Równe. Będzie miał długość 0,85 km i szerokość 2 m z krawężnikiem, a jego nawierzchnia będzie wykonana z kostki betonowej. Chodnik zostanie zlokalizowany przy jezdni w pasie drogowym drogi krajowej. Częścią zadania jest także przebudowa istniejącego odwodnienia.
Budowa chodnika w ciągu DK77 w m. Chałupki
W przetargu, na realizację tego zadania, zostały złożone trzy oferty, które oceniane były na podstawie trzech kryteriów: cena (60 %), przedłużenie okresu gwarancji jakości (20 %) i skrócenie terminu realizacji umowy (20%). Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez firmę: Sikora Sylwia MATBUD, która zaoferowała wykonanie zadania za kwotę 443 477,55 zł w terminie 9 miesięcy od daty podpisania umowy.
Zadanie realizowane będzie w powiecie niżańskim, na terenie gminy Rudnik nad Sanem. Chodnik, który zostanie wykonany będzie stanowił kontynuację istniejącego ciągu pieszego pomiędzy istniejącą zatoką autobusowa i przejściem dla pieszych. Będzie miał długość 0,2 km i szerokość 1,8 m z krawężnikiem, a jego nawierzchnia będzie wykonana z kostki betonowej. Chodnik zostanie zlokalizowany przy jezdni w pasie drogowym drogi krajowej. Częścią zadania jest także przebudowa istniejącego odwodnienia.