W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Przetarg na remont mostów na DK28 i DK77

31.07.2024

Do 16 sierpnia można składać oferty w przetargu na remont mostu przez rz. Trzebośnica w m. Ruda Łańcucka w ciągu DK77 i mostu przez rz. Olszanka w m. Olszany w ciągu DK28.

Widok z góry na drogę krajową nr 19 w Domostawie. Na środku widać drogę z mostem, która przebiega nad rzeką. Dookoła drogi zieleń, trawa, drzewa, krzewy. Na drodze widać auto osobowe.

Przetarg i kryteria oceny ofert

Postępowanie przetargowe zostało podzielone na dwa zadania:

  • Część 1 - Zaprojektowanie i wykonanie remontu mostu przez rz. Trzebośnica w m. Ruda Łańcucka w ciągu DK77 w km 85+411,
  • Część 2 - Zaprojektowanie i wykonanie remontu mostu przez rz. Olszanka w m. Olszany w ciągu DK28 w km 330+994.

Wykonawcy mogą składać oferty na jedno lub dwa zadania.

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosować będziemy następujące kryteria oceny ofert: cena – 60% i kryteria pozacenowe – 40% (przedłużenie okresu gwarancji jakości – 20% i maksymalny termin realizacji umowy – 20%).

Zakres prac

Zakres prac na obu obiektach mostowych obejmuje zaprojektowanie, a następnie wykonanie remontu. Termin realizacji to 10 miesięcy od daty podpisania umowy.

Most przez rz. Trzebośnica w m. Ruda Łańcucka w ciągu DK77 wybudowano w 1904 r. a przebudowano w 2001 r. Całkowita długość obiektu to 34,34 m a szerokość 12,28 m. Obiekt posiada trzy przęsła i konstrukcję sprężoną trójprzęsłową – belki typu Kujan.

Most został przewidziany do remontu ze względu na stan wyposażenia obiektu. W złym stanie technicznym jest bitumiczne przykrycie dylatacyjne na obiekcie jak również nawierzchnia jezdni. Chodniki na dojściach do obiektu uległy zaniżeniu. Niezadowalający jest również stan betonowych kap chodnikowych i umocnienie stożków nasypu. Renowacji i miejscowej naprawy wymagają powierzchnie betonowe przęsła i podpór.

Zasadniczym celem remontu jest wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, niestanowiących bieżącej konserwacji. Uszkodzenia wymienionych wcześniej elementów obligują do wykonania robót remontowych. Remont obiektu przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa użytkowników. Zaplanowane do wykonania prace nie zmieniają istniejących parametrów obiektu i mają charakter odtworzeniowy.

 

Most przez rz. Olszanka w m. Olszany w ciągu DK28 wybudowano w 1979 r. Ustrój nośny przebudowano w 2004 r. Całkowita długość obiektu to 56,72 m a szerokość 13,12 m. Obiekt posiada trzy przęsła i konstrukcję sprężoną trójprzęsłową – belki typu WBS.

Most został przewidziany do remontu ze względu na stan wyposażenia obiektu. W złym stanie technicznym jest bitumiczne przykrycie dylatacyjne na obiekcie jak również nawierzchnia jezdni na obiekcie i dojazdach.  Niezadowalający jest również stan betonowych kap chodnikowych i umocnienie stożków nasypu. Renowacji i miejscowej naprawy wymagają powierzchnie betonowe przęsła i podpór.

Zasadniczym celem remontu jest wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, niestanowiących bieżącej konserwacji. Uszkodzenia nawierzchni i elementów wyposażenia obligują do wykonania robót remontowych. Remont obiektu przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa użytkowników. Zaplanowane prace nie zmieniają istniejących parametrów obiektu i mają charakter odtworzeniowy.

{"register":{"columns":[]}}