W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Kolejny most w Krośnie Odrzańskim na DK29 zostanie przebudowany

31.03.2022

Ogłosiliśmy przetarg na przebudowę drogi krajowej nr 29 w Krośnie Odrzańskim. Prace polegać będą na rozbiórce mostu drogowego nad rowem melioracyjnym i budowie nowego. Na oferty czekamy do 14 kwietnia br.

Most drogowy nad rowem melioracyjnym

Zakres zadania

Inwestycja przewiduje całkowitą rozbiórkę istniejącego mostu w ciągu DK29 i budowę nowego w innej lokalizacji. Powstanie on nieco dalej od skrzyżowania, co wpłynie na poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Wykonana zostanie również przebudowa dojazdów do mostu, związana z koniecznością połączenia się z istniejącą drogą i odtworzenia nawierzchni po rozbiórce mostu. Inwestycja obejmie także przebudowę kolidujących sieci uzbrojenia terenu - teletechnicznej i wodociągowej - oraz budowę kanału technologicznego i elementów odwodnienia drogi.

Kryteria oceny ofert i czas realizacji

Oferty na realizację zadania można składać do 14 kwietnia br. Szczegóły zamówienie dostępne są na platformie zakupowej GDDKiA. Oferty będą oceniane na podstawie kryterium: ceny (60 proc.), doświadczenia kierownika budowy (20 proc.) oraz gwarancji jakości (20 proc.).

Na realizację prac wykonawca będzie miał osiem miesięcy od momentu podpisania umowy.

Szczegółowy zakres zadania

Wykonawca wyłoniony w przetargu będzie miał do wykonania:

  • wycinkę kolidujących drzew,
  • rozbiórkę całego istniejącego mostu betonowego,
  • przełożenie sieci wodociągowej,
  • tymczasową przekładkę sieci teletechnicznej,
  • budowę nowego mostu: wykonanie wykopu wraz z odwodnieniem, pali i oczepów pali, przyczółków ze skrzydełkami, montaż prefabrykowanych belek ustroju nośnego, a następnie wykonanie nadbetonu uciąglającego na belkach prefabrykowanych,
  • budowę prefabrykowanych murków oporowych na zewnętrznej krawędzi ścieżki pieszo-rowerowej,
  • nasypy i zasypki przyczółków,
  • studnie osadnikowe pod wpusty uliczne z wylotem,
  • docelowe przełożenia sieci teletechnicznej,
  • kanał technologiczny,
  • konstrukcje i warstwy nawierzchni jezdni i chodników na drodze i moście, montaż krawężników, barier i balustrad,
  • umocnienia rowu melioracyjnego oraz skarp nasypu drogowego, humusowanie z obsianiem pozostałych skarp.
{"register":{"columns":[]}}